آژانس برندینگ

اخبار روز در مورد برندسازی استارتاپ ها و کسب و کار های جدید

آژانس برندینگ

اخبار روز در مورد برندسازی استارتاپ ها و کسب و کار های جدید

  • ۰
  • ۰

اپلیکیشنی که مچ بدهکار شما را می گیرد

عدم پرداخت بدهی به طور کلی در سراسر جهان رو به وخامت است و همین علتی است که این اپلیکیشن ساخته شود تا شما را از نزدیک بودن بدهکاران تان مطلع سازد.

چین یک نوع اپلیکیشن را ساخت که شما را از حضور بدهکارانتان در نزدیکی تان مطلع می سازد
چین برنامه ای را ساخته است که به شما اجازه می دهد، تا بدانید افرادی که به شما بدهی دارند و نزدیکتان هستند را شناسایی کنید و به آن ها گزارش دهید. مقامات استان چین یک برنامه برای تلفن هوشمند ساخته اند که به کاربران این امکان را می دهد تا ببینند که آیا در فاصله 500 متریشان شخصی قرار دارد که به آنها مقروض باشد یا خیر، تا بتوانند گزارش دهند یا آن ها را رسوا کنند.
عدم پرداخت بدهی به طور کلی در سراسر جهان رو به وخامت است, اما یک کشور سخت تر از هر چیز دیگری در این اتفاق سقوط کرده است. در چند سال گذشته, مقامات چینی از تکنیک های متنوعی برای وادار کردن بدهکاران به پرداخت پول استفاده کرده اند. سال گذشته, دولت محلی در شهرستان هیجانگ در استان سیچوان شروع به نشان دادن چهره و اسامی آن ها در طول فیلم های کوتاه کردند که قبل از نمایش اصلی در سینماها، پخش می شد و اکنون مسئولان برنامه کاربردی را اعلام کرده اند که به کاربران اجازه می دهند تا به آن ها گزارش دهند یا شرمنده شان کنند.

 اپلیکیشنی برای گرفتن مچ بدهکاران

این برنامه بحث برانگیز به عنوان "نقشه بدهکاران بزرگ" توصیف شده است و می تواند در برنامه چینی WeChat عمل کند. روزنامه دولتی چاینا دیلی گزارش می دهد:که از این برنامه می توان برای شناسایی بدهکاران در شعاع 500 متری استفاده کرد. اطلاعات بدهکاران نیز می تواند از طریق این برنامه به دست طلبکاران برسد و در صورتی که به نظر برسد قادر به پرداخت بدهی های خود هستند, به راحتی به آن ها گزارش داده می شود.

 اپلیکیشنی که مچ بدهکار شما را می گیرد

سخنگوی دادگاه عالی مردم گفت:" این بخشی از اقدامات ما برای اجرای احکام و ایجاد یک محیط معتبر اجتماعی است. " گزارش شده است که "نقشه بدهکاران" محل دقیق فرد را نشان می دهد و کاربران برنامه را برای شناسایی آنها راحتتر می کند، اما مشخص نیست که آیا افراد با هرمبلغ بدهی را نشان مدهد یا تنها کسانی که بیش از یک مقدار خاص هستند.
روسیه تنها کشوری است که در این مورد نزدیک به چین است.چند روز پیش ما در مورد روش غیر متعارف استفاده شده توسط یک شرکت خدمات عمومی در ایرکوتسک برای ترساندن مردم به پرداخت بدهی های خود گزارش دادیم. یک توالت چوبی با عنوان " توالت برای بدهکاران " بیرون از یک ساختمان آپارتمانی نصب شده است تا به ساکنان یادآوری کند که در معرض قطع آب و برق خود هستند.

منبع: نمناک

  • ۹۷/۱۱/۰۷
  • آژانس برندینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی