آژانس برندینگ

اخبار روز در مورد برندسازی استارتاپ ها و کسب و کار های جدید

آژانس برندینگ

اخبار روز در مورد برندسازی استارتاپ ها و کسب و کار های جدید

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی و تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی یکی از مهم‌ترین قطعات و لوازم ماشین لباسشویی است که نقش مهمی در بهینه کار کردن ماشین لباسشویی بازی می‌کند می‌پرسید چطور؟

وظیفه لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایجاد فاصله میان دیگ و بدنه ماشین لباسشویی است تا در زمان کار ماشین لباسشویی به دلایل سرعت‌بالای دیگ و چرخش آن باعث ایجاد صدای نابهنجار نگردد این‌یک از هوشمندانه‌ترین راهکارهایی است که برای کم کردن صدای ماشین لباسشویی به‌کاررفته است و چندین سال است که ادامه داشته و تغییر نکرده است

ولی به دلایل مختلفی ازجمله

  • پاره شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی
  • سوراخ شدن
  •  پوسیده شدن
  •  جرم گرفتن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

نیاز به تعویض آن پیدا خواهید کرد که ما در این آموزش تعمیر لوازم خانگی قصد داریم به نحوه انجام این کار بپردازیم

۱-قطع کردن برق ماشین لباسشویی

برای شروع تعمیر ماشین لباسشویی باید ابتدا برق ورودی ماشین لباسشویی را جدا کنید

۲-درب بالایی ماشین لباسشویی را که به‌وسیله دوپیچ در عقب ماشین لباسشویی محکم شده را بازکرده و بردارید

تعمیر ماشین لباسشویی
۳- پیچ‌های پشت پنل جلویی را به وسیله پیچ‌گوشتی بازکنید در این مرحله مراقب باشید تا به برد ماشین آسیبی وارد نشود

تعمیر ماشین لباسشویی

۴- جاپودری را بیرون بکشید برای این کار جا پودری را کاملاً بیرون کشیده و در آخر کمی به سمت بالا مایل کنید تا خار آن آزاد شده و کاملاً از جای خود خارج شود و تمامی پیچ‌های روی قاب را که در زیر جاپودری قرار داشت را بازکنید

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۵- تمامی کابل های ارتباطی به برد را به نحوی که به برد آسیب وارد نشود جدا کرده و کنار می‌گذاریم و خارهای بالایی قاب جلویی را مطابق شکل یکی‌یکی آزادکرده و قاب جلویی را کاملاً از جای خود خارج می‌کنیم

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۶-درب پایینی که در بدنه جلویی برای پمپ تخلیه و فیلتر تعبیه‌شده را کاملاً بازکرده و تمامی پیچ‌هایی را که به چشم می‌خورد را کاملاً باز می‌کنیم

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۷-بعد از باز کردن تمامی پیچ های بدنه جلویی دستگاه نوبت به جدا کردن لاستیک می‌رسد دقت داشته باشید که لاستیک دور درب به وسیله یک سیم گرد و یک فنر به طرف وصل می‌باشد یکی به دیگ و دیگری به بدنه جلویی ماشین لباسشویی که شما برای باز کردن طرفی که به بدنه وصل شده است باید فنر را مانند شکل کمی بازکنید تا سیم کاملاً از دور لاستیک خارج شود

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

۸- در مرحله بعد پیچ میکرو سوییچ درب را باز کنید و کابل متصل به آن را جدا کرده تا قاب جلویی کاملاً خارج شود

تعمیر ماشین لباسشویی

۹- حالا شما به قسمتی از لاستیک که به دیگ متصل شده است دسترسی کامل دارید که می‌توانید با باز کردن سیم و فنر دور آن لاستیک را خارج کرده لاستیک نو را جایگزین کنید و تمامی مراحلی را که برای تعمیر لباسشویی تا به اینجا انجام داده‌اید را کاملاً برعکس انجام دهید تا لاستیک نو جایگزین شود

تعمیر ماشین لباسشویی

نکته: در صورتی که لاستیک دور درب ماشین لباسشویی شما جرم زیادی گرفته است یا سوراخ یا پارگی ریزی دارد و شما به دلایلی ازجمله هزینه بر بودن تعویض و پیدا نشدن لاستیک دور درب مشابه از تعویض آن صرفه نظر کردید می‌توانید با انجام مراحل تعمیر ماشین لباسشویی لاستیک را ۱۸۰ درجه چرخانده تا قسمت پایینی آن‌که جرم‌گرفته یا پاره شده است به بالا منتقل شود

نکته: هنگام تعویض لاستیک برای جا انداختن آن از پیچ‌گوشتی یا لوازم نوک تیز برای جا انداختن حلقه دور آن استفاده نکنید چون احتمال آسیب وارد شدن به لاستیک و پارگی بسیار زیاد است و در این صورت مجبور خواهید بود برای تعمیر ماشین لباسشویی هزینه گرافی پرداخت کنید

 

منبع: تهران سرویس

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

درمان های روانشناسی سایکودینامیک برای اختلال شخصیت بوردرلاین

از میان روش های درمانی پویا ، رویکردهای کرنبرگ (۱۹۷۵)، آدلر و بویی(۱۹۷۹) و بتمن و فوناگی(۲۰۰۴)، بیشترین توجه را بخود اختصاص داده اند .

در این بین ،روش روانشناسی و درمانی کرنبرگ از همه قدیمی تر است ، مدل روابط ابژه او به لحاظ تئوری و تکنیک، می توان گفت که جامع و یکپارچه بوده و تاثیر قابل ملاحظه ای بر ادبیات روانکاوی به جا گذاشته است.
روان درمانی بیانی (expressive psychotherapy) کرنبرگ برای اختلال شخصیت بوردرلاین یا سازمان شخصیت مرزی(BPO) درمان مبتنی بر انتقال (TFT) نامیده می شود و بر سه عامل اصلی تاکید می کند:
تفسیر ، خنثی بودن تکنیکی و تحلیل انتقال .
کانون تمرکز درمان بر رویارویی و حل و فصل تعارضات درون روانی قرار دارد. اهداف درمان نیز شامل افزایش کنترل تکانه و تحمل اضطراب ، توانایی تنظیم و تعدیل عواطف ، و شکل گیری روابط بین فردی با ثبات می شود. علاوه بر این ، روش (TFT) برای آماج (targets) درمانی از یک رویکرد سلسله مراتبی در سال اول درمان استفاده می کند . این آماج عبارتند از:
مهار رفتارهای خودکشی گرایانه و خود آسیب رسان ، رفتارهای مخرب درمان (therapy-destroying behaviors)، همانندسازی ها و تکرار الگوی روابط ابژه که در ارتباط انتقالی تجربه می شوند (Clarkine 2001) .


همچنین ، کرنبرگ برای آن دسته از درمانجویان مبتلا به (BPD) که از آشفتگی بیشتری برخوردارند. روان درمانی حمایتی را هم پیشنهاد می کند .همانند رواندرمانی بیانی ، رواندرمانی حمایتی نیز بر اهمیت رابطۀ بین فردی در درمان (ترانسفرانس) تاکید می کند؛ با این تفاوت که در اوایل درمان ، تفسیرهای کمتری ارائه می شود و فقط واکنش منفی نسبت به درمانگر و درمان
مورد بررسی قرار می گیرد . هر دو روش درمانی، سالهای زیادی طول خواهد کشید و تمرکز اولیۀ آنها بر رفتارهای خودکشی گرایانه و رفتارهای مخرب درمان قرار دارد.
درمان ذهنی سازی (mentalization therepy) که توسط بتمن و فوناگی (۲۰۰۴) ایجاد شده ، روش درمانی فشرده ای است که در ردۀ درمان های دلبستگی قرار می گیرد . در این دیدگاه(BPD) به عنوان نوعی اختلال دلبستگی تلقی می شود و بر الگوهای ارتباطی و عوامل ناهشیاری که موجب بازداری تغییر می شوند، تاکید می کند((ذهنی سازی )) به ادراک یا تعبیر و تفسیر کنش های ارادی خود فرد و دیگران اشاره دارد . با این حساب ، کانون اصلی درمان ذهنی سازی ، کمک به درمانجو تا تجربه های ذهنی خود را به سطح هشیاری آورده و احساس منسجم و کاملی از عاملیت روانی (agency) را تسهیل کند . هدف این روش ، افزایش ظرفیت درمانجو برای بازشناسی افکار و احساساتی است که تجربه می کند.

گردآوری کننده: محسن میرزاآقا

منبع خبر: پرتال روانشناسی

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

مهارت‌های نرم از برخورد با کارکنان بدقلق تا مدیریت تغییر

در بخش اول این مطلب گفته شد که موفق‌ترین و کارآمدترین مدیران کسانی هستند که نه‌تنها از یکسری مهارت‌های فنی و کلاسیک مدیریتی به حد کمال برخوردارند، بلکه مهارت‌های نرم و ظریف مدیریتی را نیز در خود تقویت کرده‌اند که آنها را نسبت به مدیرانمعمولی و متوسط متمایز می‌سازند. در همان بخش اول، به هشت مورد از این مهارت‌های نرم اشاره شد که عبارت بودند از: مهارت گوش کردن، مهارت ارتباط برقرار کردن، مهارت ارتباط غیرکلامی، مهارت دادن خبر بد، مهارت نه گفتن، مهارت چانه‌زنی، مهارت برقراری رابطه صمیمانه با کارکنان و همکاران و مهارت نقد کردن دیگران. در بخش دوم این مطلب به هشت مورد دیگر از مهارت‌های نرم مدیریتی اشاره خواهد شد.

مهارت برخورد با کارمندان سرسخت و بدقلق

در هر شرکت و سازمانی نیروهایی وجود دارند که رفتار و اخلاقشان با بقیه متفاوت است و حضور آنها موجب بر هم خوردن هماهنگی در محیط کار می‌شود. نحوه برخورد مدیران با این گونه افراد در محل کار از جمله معیارهای قضاوت دیگران در مورد توانمندی‌های مدیریتی مدیران به حساب می‌آید. به همین دلیل مدیران باید به روشنی بدانند که چگونه با این گونه افراد برخورد کنند، بدون اینکه هزینه سنگینی به سازمان تحمیل شود یا نیازی به اخراج این افراد که در برخی موارد افرادی توانمند و تاثیرگذار نیز هستند، باشد.

پند مدیریتی: در اولین فرصت ممکن باید نسبت به مدیریت بهینه افراد سرسخت در سازمان اقدام کنید و نباید انجام این کار را به بعدها موکول کنید. برای این کار حتما به مدارک و شواهد مستدل و مطمئن استناد و از برخورد شتابزده و یک‌طرفه با این افراد خودداری کنید و به آنها فرصت دفاع و استدلال رفتار خود را بدهید. علاوه‌بر این، یکسری راهکارهای اصلاحی برای تغییر رفتار این افراد ارائه دهید.

مهارت حرفه‌ای عمل کردن و حرفه‌ای ماندن

حرفه‌ای عمل کردن و تداوم رفتار حرفه‌ای با کارکنان، هنگامی سخت می‌شود که مدیران سعی می‌کنند با کارکنانشان رفتاری دوستانه و صمیمانه داشته باشند و در چنین موقعیت‌هایی است که بعضی مدیران دچار تعارض در مهارت‌های نرم مختلف می‌شوند. آنها باید در همه حال خط و مرز بین زندگی شخصی و زندگی کاری خود و کارکنانشان را حفظ کنند.

پند مدیریتی: اگر با دوستان و خویشاوندان خود کار می‌کنید یا با کارکنانتان رابطه‌ای دوستانه و صمیمانه برقرار کرده‌اید، حتما توجه داشته باشید که حد و مرز مشخصی بین کار و رابطه شخصی‌تان قائل شوید و در محیط کار تمام روابط دوستانه‌ای را که با کارکنانتان دارید به فراموشی بسپارید.

مهارت مدیریت تغییرات

افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی در قبال تغییرات از خود بروز می‌دهند. برخی با آغوش باز از هر گونه تغییر و تحولی استقبال می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر نسبت به آن موضع منفی می‌گیرند و از خود مقاومت نشان می‌دهند. در هر صورت تمام کارکنان در زمان وقوع هر تغییری در سازمان به مدیران خود نگاه می‌کنند و منتظر ارائه راه‌حل‌ها و پیشنهادهای جدیدی از سوی او هستند.

پند مدیریتی: در زمان وقوع تغییرات در سازمان، فرصت اظهار نظر و ارائه پیشنهادها و افکار را به کارکنانتان بدهید و به این وسیله آنها را در فرآیند تغییر مشارکت دهید و به‌طور غیرمستقیم از مقاومت آنها در برابر تغییر بکاهید.

۱۲) مهارت در هم شکستن مقاومت‌ها

مدیران در هر حال با مقاومت و عدم همراهی کارکنان در محیط کار روبه‌رو هستند و نحوه مقابله آنها با این مقاومت‌هاست که آنها را از هم متمایز می‌سازد. پس در زمان روبه‌رو شدن با مقاومت کارکنان در برابر خواسته‌هایتان سعی کنید با تفکر و تعقل کامل عمل کنید و نه بر اساس احساسات و تصمیم‌گیری‌های عجولانه.

پند مدیریتی: در صورت مواجهه با مقاومت کارکنان سعی کنید بر خود مسلط باشید و با دعوت از مقاومت‌کنندگان برای بیان نظرات خود، آنها را به پای میز مذاکره بکشانید و به‌تدریج آنها را نرم و انعطاف‌پذیر کنید.

مدیریت

مهارت واکنش نشان دادن به شکایات

مدیران به‌طور مداوم یکسری شکایت‌ها و گله‌ها را از کارکنانشان دریافت می‌کنند که در موضوعات مختلفی مطرح می‌شوند و حتما باید به آنها پرداخته شود. هنر مدیران بزرگ این است که قادرند سخت‌ترین شکایات و گله‌ها را با خردمندی و تاکتیک‌های مناسبمدیریت کرده و به فرصت‌هایی برای اصلاح امور تبدیل کنند.

پند مدیریتی: با سوال پرسیدن از فرد شاکی و نظر خواستن از او می‌توانید وی را به بخشی از راه‌حل پیشنهادی خود تبدیل و مسائل و مشکلات را به راحتی حل کنید.

مهارت تمرین رفتارهای مطلوب

مدیران مودب و خوش رفتار به شدت در میان کارکنان محبوبیت دارند. آنها با رفتار و کردار مثبتشان سنگ بنای شکل‌گیری و تقویت یک فرهنگ سازمانی فوق‌العاده را ایجاد می‌کنند و افرادشان را به نشان دادن رفتار و کردار مثبت و مطلوب تشویق می‌کنند.

پند مدیریتی: همیشه در محل کارتان وقت‌شناس باشید و با زیردستان خود با ادب و مهربانی رفتار کنید تا آنها نیز با همدیگر و با شما چنین رفتاری داشته باشند.

مهارت تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها

در بسیاری از موقعیت‌ها، تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها بهترین و ساده‌ترین تصمیمی است که یک مدیر می‌تواند برای پیشبرد اهداف و خواسته‌های خود اتخاذ کند. واگذاری انجام برخی کارهای مدیریتی به کارکنان می‌تواند حس مسوولیت‌پذیری و اعتماد به نفس را در آنها تقویت کند.

پند مدیریتی: در زمان تفویض اختیارات و مسوولیت‌ها حتما به اصل شفاف‌سازی و تبیین تمام ابعاد قضیه و اطلاع‌رسانی کامل به کارکنانتان توجه داشته باشید و به آنها در مورد چالش‌ها یی که ممکن است با آنها روبه‌رو شوند، اطلاع‌رسانی کنید.

مهارت مدیریت اخلاق‌مدارانه

یکی از مهم‌ترین، حساس‌ترین و پیچیده‌ترین کارکردهای یک مدیر، رعایت همیشگی و همه‌جانبه اصول اخلاقی در محیط کار است.

پند مدیریتی: رعایت اصول اخلاقی در کار را به‌صورت عملی به کارکنانتان بیاموزید و به این وسیله آن را به بخشی از فرهنگ سازمانی شرکت‌تان تبدیل کنید.

منبع: پرتال مدیریت

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

سری اول دوره آنلاین آموزش کانفیگ سرور لینوکس به صورت کاملا حرفه ای و جامع

 
پیشنیاز دوره: این دوره از صفر بوده و نیازی به پیشنیاز ندارد

با پیشرفت استفاده از اینترنت، سرورها به یک بخش مهم در هاستینگ و میزبانی از سایت‌ها تبدیل‌شده‌اند. اگر شما یک سایت داشته باشید حتماً با کلمات سرور یا کانفیگ سرور برخورد کرده‌اید.

سرور در اصطلاح به یک کامپیوتر همیشه روشن که وظیفه پاسخ به درخواست‌های ارسالی از طرف کاربران را دارد، اطلاق می‌شود. اما سرور چیزی فراتر از کارکرد و بازدهی و خدمات‌رسانی یک کامپیوتر معمولی را دارد. یک سرور خوب، سروری است که دارای سرعت و امنیت بالا، توان پاسخگویی و هزینه مناسب باشد. همه این موارد باعث رضایت کاربر و درنتیجه سود بیشتر برای ارائه‌دهندگان سرور خواهد بود.

کانفیگ سرور درواقع پیکربندی و تنظیم سرور برای بهترین حالت کارکرد می‌باشد. در صورت انجام درست و اصولی کانفیگ سرور:

  • سرعت باز شدن سایت‌هایی که میزبانی می‌کند بالاتر می‌رود.
  • لود شدن سرور کاهش می‌یابد.
  • امنیت بیشتر و حمله هکرها کاهش خواهد یافت.
  • رضایت کاربران بیشتر می‌شود.
  • و درنهایت هزینه‌ها کمتر و سود بیشتر می‌شود.

باید این را در نظر بگیرید که بهترین سرورها هم بدون کانفیگ و پیکربندی صحیح و اصولی کارایی بالایی نخواهند داشت.

پس همه کسانی که به نوعی با سرور در فعالیت خود درگیر هستند برای بالابردن بازدهی و ارتقا جایگاه فعالیت تجاریشان باید بتوانند سرور را به صورت صحیح کانفیگ کنند.

در دوره جامع آموزش کانفیگ سرور لینوکس شما یاد می گیرید:

  • سرور چیست، انواع سرور و نحوه صحیح کانفیگ سرور لینوکس چگونه است؟
  • مفاهیم اینترنت و سرور و پروتکل SSH  و تعریفی از سیستم‌عامل Centos و کار با شبکه به چه شکل است؟
  • نصب هسته لینوکس و سی پنل و… چگونه است؟
  • نصب و پیکربندی کنترل پنل دایرکت ادمین و امنیت چطور انجام می شود؟
  • امنیت در لینوکس و ماژول ها و دستور ها چگونه انجام می شود؟
  • نصب و پیکربندی ماژول و افزونه ها در لینوکس چطور انجام می شود؟
  • نصب و پیکربندی سیستم whmc و کار با آن چطور انجام می شود؟
 

مخاطبین این دوره

  • علاقمه مندان به سرور
  • علاقه مندان به راه اندازی وبسایت هاستینگ
  • طراحان سایت
  • علاقه مندان به لینوکس
  • علاقه مندان به شبکه
  • علاقه مندان به فروش سرور

اهداف این دوره

  • شناخت عمیق تر از فضای مجازی و توانایی ارزیابی وب سایت ها و تحلیل آنها
  • آشنایی با لینوکس
  • نحوه خرید سرور،نصب و راه اندازی سرور و نصب مجازی ساز
  • نصب و پیکربندی کنترل پنل سی پنل بر روی لینوکس و امنیت در لینوکس
  • نصب و پیکربندی دایرکت آدمین بر روی لینوکس
  • بخش امنیت لینوکس و ماژول ها
  • نصب و پیکربندی  ماژول و افزونه ها در لینوکس
  • نصب و پیکربندی سیستم whmc  و کار با آن
 

شرایط پرداخت

  • تمام کاربرانی که قصد شرکت در دوره را دارند باید از طریق پرداخت پیش پرداخت اقدام نمایند.
  • کاربرانی که قصد شرکت در دوره به صورت نقدی را دارند پس از واریز پیش پرداخت از طرف شرکت با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت تمایل به پرداخت نقدی مراحل را به شما خواهند گفت.
  • تاریخ ثبت نام زود هنگام تحت هیچ شرایطی تمدید نخواهد شد.
  • تخفیف های مناسبتی دوره های ضبط شده دانشجویار بر روی دوره های آنلاین تاثیری ندارد و این دوره ها پلن تخفیف جداگانه دارد.
  • کسانی که قصد استفاده از پلن تخفیف را دارند پس از واریز پیش پرداخت از طرف شرکت با شما تماس خواهند گرفت و در صورت تمایل به استفاده از تخفیف ها مراحل را به شما خواهند گفت.

آموزشی

سرفصل دوره

بخش اول : شناخت اینترنت و فضای مجازی(تعاریف پایه وب)

  • اینترنت چیست؟
  • وب سایت چیست؟
  • سرور چیست؟
  • کلاینت چیست؟
  • سرور اختصاصی چیست؟
  • سرور مجازی چیست؟
  • هاست چیست؟
  • هاست رایگان چیست؟
  • دامین چیست؟
  • سیستم عامل سرور چیست؟
  • تفاوت سیستم عامل لینوکس و ویندوز در میزبانی وب سایت؟
  • زبان های برنامه نویسی طراحی وب سایت کدامند؟
  • وب سرور چیست و تفاوت apache , IIS ؟

بخش اول : لینوکس چیست و کار با لینوکس

  • SSH چیست
  • آشنایی با پروتکل ssh
  • نحوه کار با نرم افزار پوتی و اتصال اون به ssh
  • اتصال به SSH server از Windows
  • کار با دستورات لینوکس
  • تعریف مخازن توزیع های مختلف لینوکس
  • معرفی ویرایشگر nano و vim در لینوکس
  • VNC چیست
  • کار با نرم افزار TightVnc
  • نصب VNC بر روی سرور های لینوکس
  • پیکربندی شبکه لینوکس Centos از طریق
  • پیکربندی شبکه لینوکس Centos توسط ssh
  • پیکربندی شبکه لینوکس Centos در بخش نصب سیستم عامل
  • پارتشین بندی لینوکس Centos
  • Htaccess چیست و کاربرد اون
  • نصب mc روی سرور لینوکس برای کار با محیط گرافیکی ssh
  • هاست نیم چیست
  • تغییر Hostname
  • دی ان اس چیست
  • ایجاد رکورد در دامنه
  • ساخت دی ان اس برای دامنه

بخش سوم: نحوه خرید سرور،نصب و راه اندازی سرور و نصب مجازی ساز

  • نحوه خرید سرور از شرکت های ایرانی
  • نحوه خرید سرور از شرکت های خارجی
  • انواع مجازی ساز و تفاوت آنها
  • نصب مجازی ساز kvm
  • نصب و پیکربندی مجازی ساز KVM
  • نحوه اپدیت و خرید لایسنس virtualizor
  • نحوه کار با بخش IP Pool
  • نحوه کار با بخش Media
  • نحوه کار با بخش
  • نحوه کار با بخش Users
  • نحوه کار با بخش Virtual Servers
  • نصب سیستم عامل لینوکس سنتوس از طریق تمپلیت
  • نصب سیستم عامل لینوکس سنتوس از طریق فایل های ایزو
  • پارتیشن بندی سیستم عامل لینوکس سنتوس
  • تنظیم شبکه سنتوس
  • نحوه کار با بخش Servers
  • نحوه کار با بخش Storage
  • نحوه کار با بخش Recipes
  • نحوه کار با بخش Configuration
  • نحوه کار با بخش Backup
  • نحوه کار با بخش Power DNS
  • نحوه کار با بخش Import
  • نحوه کار با بخش SSL Settings
  • نحوه کار با بخش Services
  • نحوه کار با بخش Logs

بخش چهارم: نصب و پیکربندی کنترل پنل سی پنل بر روی لینوکس

  • بروزرسانی هسته لینوکس
  • نحوه نصب بسته های لینوکس (و تهیه لیست دستورات لینوکس )
  • نحوه نصب کنترل پنل سی پنل و WHM
  • نحوه نصب Apachi
  • نحوه نصب Php
  • نحوه نصب Mysql
  • نحوه نصب ConfigServer Explorer
  • نحوه نصب فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • نحوه کانفیگ فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • نحوه نصب ConfigServer Mail Manage
  • نحوه نصب ConfigServer Mail Queues
  • نصب آنتی ویروس Clam AV
  • نصب نرم افزار مانیتوریگ سرور Muinin
  • نصب و کانفیگ آنتی شلر Maldet
  • ایمن سازی سرویس دهنده ssh که از سرویس های مهم میباشد
  • نصب و کانفیگ mod_Security برای امنیت بیشتر وب سرور
  • نحوه ایجاد Rule در بخش Vendors ModSecurity
  • نحوه نصب ConfigServer ModSecurity Control
  • نحوه فعالسازی Open-Basedir
  • نصب و کانفیگ آنتی دی داس Deflate
  • نصب و کانفیگ آنتی دی داس Mod_Evasive
  • نحوه نصب هندلر Suphp و معرفی چند مدل مختلف
  • نصب و کانفیگ آنتی روت کیت جهت شناسایی فایلهای مخرب
  • نصب APC برای بارگزاری و سرعت صفحات PHP
  • نحوه بروز رسانی سی پنل و WHM
  • نحوه فعالسازی لایسنس WHM
  • بروز رسانی لایسنس WHM
  • نحوه کار با کنترل پنل whm
  • نحوه تنظیمات کامل WHM
  • ایمن سازی و بهینه سازی سرویس دهنده وب
  • ایمن سازی پوشه tmp/ که یکی از مهمترین قسمتهای نفوذ به سرور است
  • ایمن سازی پوشه های /tmp /var/tmp /dev/shm
  • ایمن سازی سرویس دهنده php
  • تنظیمات امنیتی فایلini
  • غیر فعال کردن فانکشن های خطرناک روی سرور
  • بهینه سازی php برای بازدهی بهتر
  • نصب ماژول Eaccelerator برای بازدهی صفحات سایت
  • ایمن سازی سرویس دهنده sql
  • Tune کردن سرویس mysql و وب سرور جهت سرعت بهتر
  • بهینه سازی Mysql برای راندمان بیشتر
  • نصب و کانفیگ نرم افزار مانیتورینگ mysql و پروسه های در حال اجرا
  • ایمن سازی سرویس دهنده ftp
  • ایمن سازی سرور دهنده DNS
  • جلوگیری از بایپس وب سرور و php
  • محدود کردن دسترسی perl – cgi – python برای امنیت بیشتر در سرور
  • کنترل اسکریپت های perl , cgi , pyhton
  • ایمن سازی symlink جهت عدم دسترسی به هاست های دیگری روی سرور
  • تنظیم ساعت سرور و سینک به تام ایران
  • اعمال تنظیمات بکاپ گیری روزانه یا هفتگی روی سرور
  • اعمال تنظیمات مورد نیاز برای بکاپ گیری
  • حذف سرویسها غیر استفاده سرور

بخش پنجم:نصب و پیکربندی دایرکت آدمین بر روی لینوکس

  • نحوه خرید لایسنس دایرکت ادمین و فعالسازی اون
  • بروزرسانی تمامی سرویس های مورد نیاز و کرنل اصلی سیستم
  • نحوه نصب بسته های لینوکس (و تهیه لیست دستورات لینوکس )
  • نحوه نصب کنترل پنل Directadmin
  • نحوه پیکربندی لایسنس کنترل پنل Directadmin
  • نصب و پیکربندی وب سرور آپاچی
  • نصب و پیکربندی php
  • نصب و پیکربندی mysql
  • نحوه نصب فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • نحوه کانفیگ فایروال ConfigServer Security & Firewall
  • تغییر پورت پیش فرض کنترل پنل Directadmin
  • نحوه نصب ioncube روی سرور Directadmin
  • نحوه نصب zend guard روی سرور Directadmin
  • نحوه نصب soap روی سرور Directadmin
  • نحوه نصب هندلر Suphp و معرفی چند مدل مختلف
  • نحوه نصب آنتی ویروس آنتی شلر ClaemAV
  • نصب و کانفیگ mod_Security برای امنیت بیشتر وب سرور و php
  • نحوه نصب Rootkit Hunter جهت شناسایی فایلهای مخرب
  • نصب و کانفیگ آنتی شلر Maldet
  • ایمن سازی سرویس دهنده ssh که از سرویس های مهم میباشد
  • نحوه کار با کنترل پنل دایرکت آدمین و بخش های مختلف
  • نحوه تنظیمات کامل Directadmin
  • نصب و کانفیگ آنتی دی داس Deflate بر روی فایروال
  • نصب و کانفیگ آنتی دیداس mod_evasive
  • نحوه تغییر و بروزرسانی لایسنس دایرکت ادمین
  • ایمن سازی و بهینه سازی سرویس دهنده وب
  • ایمن سازی پوشه tmp/ که یکی از مهمترین قسمتهای نفوذ به سرور است
  • ایمن سازی پوشه های /tmp /var/tmp /dev/shm
  • ایمن سازی سرویس دهنده php
  • تنظیمات امنیتی فایلini
  • غیر فعال کردن فانکشن های خطرناک روی سرور
  • بهینه سازی php برای بازدهی بهتر
  • نصب ماژول Eaccelerator برای بازدهی صفحات سایت
  • ایمن سازی سرویس دهنده sql
  • Tune کردن سرویس mysql و وب سرور جهت سرعت بهتر
  • بهینه سازی Mysql برای راندمان بیشتر
  • نصب و کانفیگ نرم افزار مانیتورینگ mysql و پروسه های در حال اجرا
  • ایمن سازی سرویس دهنده ftp
  • ایمن سازی سرور دهنده DNS
  • حذف سرویسها غیر استفاده سرور
  • جلوگیری از بایپس وب سرور و php
  • محدود کردن دسترسی perl – cgi – python برای امنیت بیشتر در سرور
  • کنترل اسکریپت های perl , cgi , pyhton
  • ایمن سازی symlink جهت عدم دسترسی به هاست های دیگری روی سرور
  • تنظیم ساعت سرور و سینک به تام ایران
  • اعمال تنظیمات بکاپ گیری روزانه یا هفتگی روی سرور
  • اعمال تنظیمات مورد نیاز برای بکاپ گیری

بخش ششم:بخش امنیت لینوکس و ماژول ها و دستورها

  • آموزش غیر فعال سازی IPv6 در CentOS
  • آموزش تغییر IP ارسال ایمیل در سرور
  • آموزش نصب دیوار آتشین apf
  • بلاک کردن و بستن یک کشور بوسیله فایروال
  • نحوه غیر فعال کردن ini سفارشی در suphp
  • نحوه غیرفعال کردن SElinux در centos
  • آموزش جلوگیری از ارسال spam در exim
  • بازیابی پسورد فراموش شده centos 6
  • بازیابی پسورد فراموش شده centos 7
  • نحوه تعمیر پارتیشن در لینوکس
  • نحوه افزایش سایز پارتیشن tmp
  • نحوه حذف محتویات پوشه tmp در سرور لینوکس
  • نحوه تست سرعت هارد در لینوکس
  • نحوه پیدا کردن مشخصات CPU
  • نحوه راهنمای دستور lsblk
  • نحوه انتقال اطلاعات از طریق rsync
  • نحوه انتقال اطلاعات از طریق scp
  • نحوه انتقال اطلاعات از طریق mc

بخش هفتم:نصب و پیکربندی  ماژول و افزونه ها در لینوکس

  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور ngnix در دایرکت ادمین
  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور Lidespeed در دایرکت ادمین
  • نحوه نصب mod_ruid2 در دایرکت ادمینdirectadmin
  • نحوه نصب پلاگینCustomBuild 2.0 در دایرکت ادمین
  • آموزش نحوه آپگرید ورژن PHP به ۵٫۳ در Directadmin
  • نحوه نصب ورژن های مختلف php در کنترل پنل دایرکت آدمین
  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور ngnix در سی پنل
  • نحوه نصب و پیکربندی وب سرور Lidespeed در سی پنل
  • نحوه نصب memcached روی whm
  • نحوه نصب mod_ruid2 در whm
  • نحوه نصب ورژن های مختلف php در کنترل پنل سی پنل
  • نحوه انتقال از سی پنل به دایرکت ادمین
  • تبدیل بک آپ Cpanel به بک آپ Directadmin
  • نحوه نصب MariaDB در cPanel/WHM
  • نحوه نصب mytop در CentOS
  • نحوه نصب htop در CentOS
  • نحوه نصب ntop در CentOS
  • نحوه نصب و پیکربندی مانیتوریگ سرور و نحوه کار با آن
  • نحوه نصب کلود لینوکس روی دایرکت آدمین
  • نحوه نصب کلود لینوکس روی سی پنل
  • معرفی نرم افزار zenmap و کار با اون

بخش هشتم:نصب و پیکربندی سیستم whmc  و کار با آن

  • نصب سیستم مدیریت هاستینگ whmc بری روی هاست
  • نحوه بروز رسانی سیستم مدیریت هاستینگ whmc
  • نحوه کار با بخش مشتریان و ایجاد مشتری
  • نحوه کار با بخش سفارش ها و ایجاد سفارش
  • نحوه کار با بخش صورت حساب ها و ایجاد صورت حساب
  • نحوه کار با بخش پشتیبانی
  • نحوه کار با بخش گزارش ها
  • نحوه کار با بخش ابزار ها
  • نحوه کار با بخش افزونه ها
  • نحوه تنظیمات اصلی بخش Whmc
  • نحوه تنظیمات اتوماسیون
  • نحوه ایجاد کاربر آدمین و سطح دسترسی محدود
  • نحوه ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی
  • نحوه ایجاد واحد پول
  • نحوه ایجاد و مدیریت محصولات و قیمت گذاری
  • نحوه مدیریت دامنه و ثبت دامنه و قیمت گذاری
  • نحوه ایجاد سرور در whmc و اتصال آن به whmc
  • نحوه فروش آنلاین محصولات و ایجاد آن بعد از پرداخت مشتری
  • نحوه ایجاد دپارتمان پشتیبانی
  • بخش هاستینگ و سرور

منبع: پرتال آموزشی

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

رازهای مهم کارآفرینی از زبان بزرگترین مدیران دنیا

در این مقاله ۹ تن از بزرگ‌ترین مدیرعامل‌های جهان، از جمله جف بزوس، مارک زاکربرگ و جک دورسی، تکنیک‌های خود را برای افزایش بهره‌وری و کارایی در کارآفرینی بیان می‌کنند.

 

طبق آمار منتشرشده توسط مجله‌ی تایم، مدیرعامل‌ها به‌طور متوسط ۵۸ ساعت در هفته کار می‌کنند؛ یعنی ۱۰ تا ۱۱ ساعت در ۵ روز کاری هفته به‌علاوه‌ی ۶ ساعت اضافه در ۲ روز تعطیل آخر هفته. این آمار نشان می‌دهد که مدیرعامل‌ها حدود ۱۱ ساعت در هفته بیشتر از سایر کارمندانِ تمام‌وقت کار می‌کنند. زمان بیشتر یعنی پتانسیل کار بیشتر؛ ولی آن‌ها از برخی تکنیک‌های خاص افزایش بهره‌وری هم استفاده می‌کنند.

در ادامه‌ی این مطلب باهم نگاهی داریم به اسرار کارایی بالای ۹ مدیرعامل معروف جهان:

کارآفرینی

تصمیم‌گیری بهینه

جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون، کارآفرین بزرگ و مالک واشنگتن پست، هر روز تصمیمات زیادی اتخاذ می‌کند. ازآنجایی‌که تصمیم‌گیری پروسه‌ی زمان بری است، او فرایندی ۴ مرحله‌ای برای مرور سریع‌تر کسب‌وکار خود در نظر گرفته است:

  • اول اینکه هرگز از یک متد تصمیم‌گیری برای همه‌ی مسائل استفاده نکنید. بزوس در نامه‌ی خود به سهامداران می‌نویسد: «بسیاری از تصمیم‌ها برگشت‌پذیر هستند، مثل درب‌هایی که از هر دو طرف باز می‌شوند. برای چنین تصمیماتی می‌توان از پروسه‌های سبک‌تر استفاده کرد.»
  • دوم، هنگامی‌که ۷۰ درصد از اطلاعات لازم را به دست آوردید، تصمیمتان را بگیرید. بزوس در این رابطه می‌نویسد: «اگر بخواهید منتظر ۹۰ درصد از اطلاعات شوید کارتان خیلی آرام‌تر و کندتر پیش می‌رود.»
  • سوم، از عبارت «مخالف باش ولی برنامه را اجرا کن» استفاده کنید. این عبارت زمان زیادی برای شما خواهد خرید. بزوس می‌گوید: «اگر متوجه شدید که با طرفتان به توافق و اجماع نظر نمی‌رسید، به او بگویید: می‌دانم که موافق نیستی، ولی حاضری در مورد این مسئله با من شرط ببندی؟ یا قبول می‌کنی که باوجود مخالفت، این ایده را اجرا کنی؟ وقتی به چنین نقطه‌ای می‌رسید، طرف مقابلتان در مورد جواب مردد می‌شود و به‌احتمال‌زیاد سریعاً پاسخ مثبت را از او خواهید گرفت.»
  • چهارم، ناسازگاری‌ها و ناهمسویی‌ها را تشخیص دهید و بلافاصله برای حل آن‌ها اقدام کنید. بزوس می‌گوید: «گاهی اوقات تیم‌ها اهداف مختلفی دارند و دیدگاه‌های آن‌ها از پایه باهم متفاوت است. به عبارتی آن‌ها همسو نیستند. هیچ گفتگویی و هیچ جلسه‌ی مشترکی نمی‌تواند ناهمسویی‌های عمیق را حل کند. باید خودتان مستقیماً وارد عمل شوید و یک تصمیم نهایی را به همه اعلام کنید. اگر پیش‌فرض را بر این بگذارید که آن‌ها خودشان به توافق می‌رسند، فقط سناریویی خسته‌کننده را در پیش‌ گرفته‌اید.»

کارآفرینی

ریتم  و اصول خود را پیدا کنید

جک دورسی، مدیرعامل توییتر، ۱۶ ساعت در روز کار می‌کند. او در مصاحبه‌ای با تکونومی گفته است که دیسیپلین و نظم و تجربه، نکاتی حیاتی هستند. او برای اینکه جریان کارها را مدیریت کند، برای هر روز برنامه‌ای مشخص در نظر گرفته است. او روند کاریش را این‌طور تعریف می‌کند:

من دوشنبه‌ها در شرکت وقتم را بر مدیریت و اجرای پروسه‌ها متمرکز می‌کنم. سه‌شنبه‌ها فقط به محصولات رسیدگی می‌کنم و چهارشنبه‌ها را به امور بازاریابی، ارتباطات و رشد می‌گذرانم. پنج‌شنبه‌ها با توسعه‌دهندگان و شرکای تجاری کار می‌کنم و جمعه‌ها روی شرکت، فرهنگ و استخدام‌ها متمرکز هستم. شنبه‌ها کاملاً تعطیل هستم، به پیاده‌روی و گردش می‌روم. یکشنبه‌ها روز بازخورد، استراتژی و آماده شدن برای هفته‌ی بعد است.

دورسی تصدیق می‌کند که موانع زیادی ممکن است در برنامه‌ی او اختلال به وجود بیاورند. ولی او سریعاً با آن‌ها مواجه می‌شود و سعی می‌کند روند روز را از دست ندهد. این روال منظم، هماهنگی خوبی هم در سایر بخش‌های شرکت به وجود می‌آورد. دورسی می‌گوید: «ما همیشه کارهایمان را به‌موقع انجام می‌دهیم، همیشه برایمان مشخص است که هفته‌ی پیش کجا بودیم و قرار است این هفته کجا باشیم.»

کارآفرینی

قبل از همه به سر کار بروید

سالی کراچک، مدیرعامل پلتفرم مالی دیجیتال الوست، معتقد است: «اگر می‌خواهید همه‌ی کارهایتان را انجام‌شده ببینید، کارتان را قبل از اینکه بیشتر مردم از خواب بیدار شوند شروع کنید.» او کارش را از ساعت ۴ صبح شروع می‌کند.

کراچک در لینکدین نوشته است:

باارزش‌ترین و مهم‌ترین عنصری که در کسب‌وکار می‌تواند وجود داشته باشد، زمان است. بازدهی من زمانی بالاتر می‌رود که وقت خود را بین این دو گزینه به تعادل برسانم: زمانی که باید با دیگران سپری کنم و زمانی که به فکر کردن، نوشتن و توسعه‌ی مدل‌های درآمد می‌گذرانم.

او سعی کرده بود برنامه‌ی خود را در روزهای جمعه سبک کند، ولی ایمیل‌های فراوانی که به دستش می‌رسید، تمرکز او را به هم می‌زد. برای همین حالا زمانی که همه خوابند کار می‌کند. او می‌نویسد:

ذهن من روشن و باز است، من خودم را درگیر مشغولیات ذهنی که همه با آن‌ها سروکار دارند، مثل آمادگی برای اولین جلسه‌ی فردا صبح، نمی‌کنم. در ضمن، همین‌که میدانم خانواده‌ام طبقه‌ی پایین درسلامت و امنیت خوابیده‌اند، آرامشی مضاعف پیدا می‌کنم. به‌علاوه این ساعات سپیده‌دم، وقتی است که ایده‌های فوق‌العاده‌ای به فکرم می‌رسد.

کارآفرینی

زمان را دریابید

گری کلر، بنیان‌گذار شرکت Keller Williams Reality، به‌جای اینکه روز خود را با کارهای غیر ضروری پر کند، ۴ ساعت اول هر روز را به هدف اصلی امسال خود اختصاص می‌دهد.

کلر هرسال برای خود یک هدف انتخاب می‌کند و همه‌ی کارهای دیگر او؛ یا در راستای رسیدن به این هدف هستند یا ضروری محسوب نمی‌شوند. او ۴ ساعت اولیه‌ی روز کاری خود را فقط به امورات مربوط به این هدف می‌گذراند. کلر از این تکنیک برای نوشتن کتاب‌هایش استفاده کرده است و با همین روش توانسته است شرکت خود را به بزرگ‌ترین شرکت املاک دنیا تبدیل کند. او معتقد است تا زمانی که نخستین اولویتش تکمیل‌ نشده باشد، همه‌ی کارهای دیگر غیر ضروری هستند.

کلر در یکی از کتاب‌های خود به نام «حقیقت ساده‌ی پشت نتایج خارق‌العاده» نوشته است: «زمان کلید اصلی در کارآفرینیاست، موفقیت به‌طور مداوم در متن زمان ساخته می‌شود.»

کارآفرینی

درهای مجازی را ببندید

محیط کار باز شاید ره‌آورد دوران مدرن باشد، ولی شکی نیست که احتمال وقوع اختلالات و مزاحمت‌هایی که باعث کاهش بهره‌وری می‌شوند، بالا می‌برد. مایکل پریور، مدیرعامل سابق پلتفرم مدیریت پروژه ترلو، کارمندانش را تشویق کرد با کنار گذاشتن اسلک و ایمیل‌، درب‌های باز مجازی محیط کار را ببندند.

اختلالاتی شبیه این، نه‌تنها زمان را از پروژه‌های مهم می‌دزدند بلکه برای دوباره متمرکز شدن بر پروژه‌ی اصلی باید دوباره زمان بیشتری صرف کرد. هر بار که زمینه‌ی کار عوض می‌شود، مجبورید هزینه‌ی زیادی بابت آن بپردازید. مایکل پریور در مصاحبه‌ای با مجله‌ی تایم گفته است:

ما اساساً زمان محدودی در اختیار داریم. هنر شما این است که این منبع محدود را به همه‌ی امور ضروری تخصیص دهید، که سخت‌ترین بخش آن‌ها بهره‌وری است.

کارآفرینی

کار را از زندگی شخصیتان جدا کنید

سوزان ووجسکی، مدیرعامل یوتیوب، حضور در خانه و صرف شام با فرزندانش را یک اولویت می‌داند. ترک محیط کار در یک ساعت مناسب و فکرشده، به او کمک می‌کند کارهایش را بهتر ساماندهی کند و سریع‌تر پیش ببرد. به‌این‌ترتیب وقتی به خانه می‌رسد، توجهش فقط به خانواده‌اش معطوف است. ووجسکی در مصاحبه‌ای با وال‌استریت ژورنال گفت:

ما قانونی در خانه داریم که طبق آن، سعی می‌کنیم از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۹ صبح، ایمیل‌ها را چک نکنیم؛ چراکه وقتی به سراغ گوشی خود می‌روید دیگر جدا شدن از آن کار آسانی نیست.

این جدایی از دنیای مجازی نه‌تنها به سوزان کمک می‌کند با خانواده‌اش اوقات خوبی را بگذراند، بلکه او را خلاق‌تر و کاراتر کرده است. او می‌گوید:

موفقیت را بر اساس تعداد ساعاتی که شما کار می‌کنید حساب نمی‌کنند. اگر شما ۲۴ ساعت هر ۷ روز هفته مشغول کار باشید، هیچ ایده‌ی جالبی به سراغتان نمی‌آید!

کارآفرینی

سعی کنید اینباکس خود را صفر کنید

ایمیل‌ها می‌توانند حجم زیادی از زمان شما را به هدر بدهند. ولی الیوت وایسبلوت، مدیرعامل شرکت خدمات مالی HighTower، استراتژی خودش را برای اینباکسش دارد: او هر شب اینباکس خود را صفر می‌کند. وایسبلوت در یکی از پست‌های خود در لینکدین می‌نویسد:

 ایمیل‌ها مثل مهمان ناخوانده هستند. هرکسی در هر ساعتی می‌تواند پیام خود را ، چه دعوت‌نامه باشد و چه تقاضانامه، به اینباکس شما بفرستد. اینکه کل جهان توانایی این را داشته باشند که قطعه‌ای از توجه شما را طلب کنند، منصفانه نیست. بلکه یک روش برای مزاحمت دائمی است.

او برای کنترل امور و صفر کردن اینباکس، از سه قانون استفاده می‌کند:

  • عضویت در خبرنامه‌ها را لغو کنید. شاید این کار زمان بیشتری از پاک کردن ایمیل‌ها لازم داشته باشد، ولی در عوض بعداً ساعت‌های زیادی را به شما برمی‌گرداند.
  • با بی‌رحمی پاک‌ کنید. وقتی در مورد حذف یک ایمیل شک دارید، آن را هم پاک‌ کنید. اگر کسی با شما کاری ضروری داشته باشد، به دنبالتان خواهد آمد. فقط به ایمیل‌هایی که می‌دانید از همه مهم‌ترند پاسخ بدهید و بقیه را به زباله‌دان بفرستید.
  • خودتان را برای بایگانی ایمیل‌ها به‌ زحمت نیندازید. یک ابزار جستجوی خوب می‌تواند پوشه‌های شما را اسکن کند و هر آنچه را که شما فوراً نیاز دارید برایتان پیدا کند.

اگر تنها همین سه کار را انجام دهید، اینباکس شما بسیار سبک‌تر خواهد شد. پیام‌ها لیست وظایف روزانه‌ی شما را طولانی‌تر می‌کنند، وظایفی که به توجه و تمرکز شما نیاز دارند. تا جایی که ممکن است این لیست را کوتاه نگه‌دارید، مثلاً بین ۲ تا ۵ آیتم برای هر روز. با تکمیل این لیست، شما اینباکس خود را به بهترین شکل خالی کرده‌اید.

کارآفرینی

کارهای آسان‌تر را زودتر انجام دهید

گرچه شما با متد «قورباغه‌ات را قورت بده» و شروع روز کاری با سخت‌ترین وظایف، مابقی روزتان را آسوده خواهید بود، ولی مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک، دقیقاً رویکردی عکس این دارد. او در کتاب « ۱۰ درس رهبری از زاکربرگ» به قلم مایکل ایسانی، گفته است:

من فکر می‌کنم یکی از قانون‌های ساده‌ی کسب‌وکار این است که اگر شما کارهای ساده‌تر را زودتر انجام دهید، می‌بینید که پیشرفت زیادی کرده‌اید.

چک کردن و انجام کارهای ساده ، مثل «اثر گلوله‌ی برفی» است که به شما کمک می‌کند حرکتی آنی داشته باشید. این حرکت روبه‌جلو، به شما استقامت و انرژی بیشتری برای قدم‌های بزرگ‌تر و انجام کارهای دشوارتر می‌دهد.

کارآفرینی

گوشی خود را در حالت سکوت قرار دهید

ایوان مازور، مدیرعامل و بنیان‌گذار پلتفرم بازاریابی Ometria، باور دارد بهترین ترفند این است که کنترل تخصیص زمانتان را به موارد مختلف در دست داشته باشید. او در Quora می‌نویسد:

تماس‌ها، پیام‌های متنی، اعلان‌های تلفن همراه، همه این کنترل را از شما می‌گیرند. وقتی کسی به شما زنگ می‌زند و شما پاسخ می‌دهید، یعنی درزمانی که او راحت‌تر است با او صحبت می‌کنید، نه زمانی که برای شما مناسب‌تر است.

وقتی تلفنتان در حالت سکوت است، شما در کنترل خودتان هستید. شما می‌توانید تماس‌ها، پیام‌ها و ایمیل‌های خود را در زمان خاصی چک کنید، یعنی همان زمانی که خودتان انتخاب می‌کنید توجهتان را به این امور معطوف کنید. بقیه‌ی اوقات، می‌توانید به‌طور کامل روی کارتان متمرکز شوید: یک جلسه‌ی مهم، یک سند مهم یا حضور تمام و کمال کنار خانواده، از این دست کارها هستند. تا وقتی‌که در زمان‌های مشخص، مثلاً هرچند ساعت یک‌بار، ارتباطات خود را چک می‌کنید، مطمئن باشید هیچ‌چیز مهمی را از دست نخواهید داد.

منبع: پرتال کارآفرینی

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

تعاریف صحیح بازاریابی از زبان ۲۰ مدیر بزرگ و با تجربه

پیش از اینکه به بیان تعاریف بازاریابی (بازاریابی ترجمه مناسبی برای MARKETING نبوده و معادل صحیح همان مارکتینگ می باشد و اساسا منظور از بازاریابی، فروش و ویزیتوری می باشد) بپردازیم باید یادآور شویم که گاهی اوقات دیده می شود که برخی افراد بر اساس نقش خود در فرآیند بازاریابی، به تعریف آن می پردازند.

اگر قرار باشد تعریفی شفاف از بازاریابی داشته باشیم باید بیان کنیم که بازاریابی یک راهبرد سازمانی است از مجموعه فرآیندهایی جهت برقراری ارتباط و ارائه ارزش به مشتریان به گونه ای که منافع مشتریان، کارکنان، سهامداران و جامعه تأمین گردد.

در ادامه به نقل سایر تعاریف می پردازیم؛

  1. بازاریابی، علم و هنر کشف، خلق و تولید ارزش برای ایجاد رضایت در بازار هدف با تمرکز بر سودآفرینی است. بازاریابی نیازها و خواسته های تحقق نیافته را شناسایی می کند. بازاریابی یعنی تعریف، اندازه گیری و تعیین بزرگی بازار شناسایی شده و میزان استعداد سودآوری آن بازار؛ براساس این تشخیص که یک کسب و کار قادر است تا در کدام بخش از بازار بهترین عملکرد را داشته باشد، «بازاریابی» با طراحی و ارتقای خدمات و محصولات متناسب با بازار مورد نظر نقش آفرینی می کند. ” فیلیپ کاتلر”
  2. بازاریابی فرایندی است استراتژیک، چندوجهی و تاکتیکی که به فروش خدمات مشتریان و حفظ و نگهداشت مشتری کمک می کند. گام های اولیه ی بازاریابی شامل شناسایی مخاطبان هدف، توسعه استراتژی بازاریابی/ارتباطات است و معمولا روش ها و کانال های متعددی مانند تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی محتوا، رسانه های چاپی و دیجیتالی، برگزاری رویدادها و…به اندازه گیری و ارزیابی نتایج می پردازند و فرایند بررسی اطلاعات و تغییرات و توسعه بازار به طور پیوسته مورد بازبینی قرار می گیرد. بازاریابی می تواند حلقه ی بازخورد میان سازمان و خریداران احتمالی و مشتریان را تشکیل بدهد. حلقه ای که به آگاهی و پیشرفت کسب وکار کمک می کند. “ربکا لیب”
  3. بازاریابی چتری است که تحقیقات، برندسازی، روابط عمومی، تبلیغات، پاسخگویی مستقیم، ترفیع و تبلیغات، وفادارسازی، ایجاد تقاضا و … را پوشش می دهد.” آن هولند”
  4. بازاریابی تعاملی دوسویه و ارزش آفرین است میان مشتری و بازاریاب و از طریق ارایه ی محصول و خدمات مناسب به مشتریِ هدف که برای رفع نیازهای او با استفاده از ابزارهای خرید و تعامل مناسب شکل می گیرد. مکالمات بازاریابی روایتی است از محصول و خدمات شما به مشتری که او را طی گفتمان صحیح با شرکت پیوند می دهد. این گفتگومان درست شامل گوش سپردن، مشارکت، وابستگی و ارتباط و نهایتا خرید می شود.” جری لنتزم”
  5. بازاریابی فرآیندی است مجتمع با کانال های ارتباطی چندگانه (آنلاین و آفلاین) که مبتنی بر مشتری مداری است و به تعریف، بخش بندی، دسترسی به مشتری بالقوه و متقاعد کردن او برای خرید محصولات و خدمات می پردازد. این فرایند با تجزیه و تحلیل معیار های مختلف برای بازبینی استراتژی ها همراه است؛ بازبینی و اصلاحات برای تکرار فرایند با هدف بهینه سازی میزان بازگشت سرمایه لازم است. ” شارون موستین”
  6. بازاریابی یعنی برند سازی کنید و دیگران را متقاعد کنید که برندتان یعنی محصول، خدمت و شرکت شما بهترین است و از رابطه ای که میان شما و مشتری شکل گرفته است، حفاظت کنید. “مارجوری کلی من”
  7. بازاریابی علم و هنر قانع کردن خریدار بالقوه برای خرید از شرکتی است که مسئول ایجاد پیامی متقاعد کننده است. این پیام از طریق کانال ها و راه های ارتباطی هدف گیری شده با دسترسی و تکرار مناسب، خریداران بالقوه را در چرخه ی خرید همراهی می کند. چرخه ی خرید شامل این مراحل است: توجه، علاقه مندی، تمایل و خرید. ” پل موسنسون”
  8. بازاریابی تعریف فرصت های کسب و کار، شناسایی مشتریان سودآور و محصول/خدماتی است که نیازهای مشتری را رفع می کند و موجب شکل گیری ارتباط میان مشتری و شرکت می شود. بازاریابی با پاسخگویی به تقاضای مشتریان، محصول یا خدمات شرکت برای ایجاد ارتباط با مشتری را ارزش آفرینی می کند. ” آن مارشمن”
  9. بازاریابی کمک کردن به مردم برای خرید محصول و خدمات شما است. “جیسن فالز”
  10. بازاریابی یعنی کشف آنچه که مشتری بالقوه می خواهد و تقاضا می کند. و پاسخ گویی به این خواسته به طور مؤثرتر و کاراتر نسبت به سایر رقبا. “پل کولاویس”
  11. بازاریابیبازاریابی علم و هنر تولید، ایجاد رضایت و حفظ مشتریان است و همه این ها در ضمن سودآوری و ارزش آفرینی شکل می گیرد. بازاریابی به هر روی، قوانین و وظایف را در هم می آمیزد. بازاریابی باید بالاترین استانداردهای اخلاقی را نیز رعایت کند. مثلا به محیط زیست احترام بگذارد و برای تبدیل شدن دنیا به مکانی بهتر باری زندگی تلاش های لازم را به انجام رساند.” ماکس کلایوف”
  12. بازاریابی علت حضور شما در زمین بازی را تعیین می کند و به تمام پرسش های دشوار پاسخ می دهد. در گام بعدی باید برنامه ای طراحی بشود و در آن انتظارات ویژه در مورد فروش مطرح بشود و نیز به طور واضح به جلب رضایت توجه بشود. شور و اشتیاق نمی تواند جایگزین برنامه ریزی بشود. برای رسیدن به اهداف تان همیشه با درصدی از بحث ها و تنش ها رو به رو خواهید بود. با بحث ها و پیگیری تضادها می توانید گروه تان را به سمت پیشرفت هدایت کنید. خطر کنید و از اشتباه کردن نترسید. یادتان باشد هیچ کس تا به حال به خاطر خطا در کمپین بازاریابی فنا نشده است. اگر خواهان رشد هستید باید خطر کنید. کسب و کار خود را در فضا و حال و هوایی تازه مدیریت کنید. “جفری هیزلت”
  13. بازاریابی در نهایت مسئول ارزش آفرینی از طریق برند یعنی وجهه استراتژیک کسب و کار شما است. برای رسیدن به این هدف، بازاریابی مخاطب هدف و جذاب ترین بخش های بازار را که قابلیت رشد دارند، شناسایی می کند. بازاریابی باعث می شود، سازمان جایگاه متمایز و ارزش آفرین برند را تعریف کند و آن را در هر نقطه ی ارتباطی با مشتری تحت نظر بگیرد. بازاریابی به شما اطمینان می دهد که پیشنهادی متمایز و متقاعدکننده به مشتری هدف ابلاغ شده است. بازاریابی پاسخگوی رشد شرکت شما است و توانایی شناسایی و تأمین مشتریان جدید را دارد. بازاریابی به پیشنهادات تازه می پردازد و رشد سودآور بازارهای تازه را در نظر می گیرد.”کتی هالیگان”
  14. بازاریابی فرایندی است که در آن هر شرکت نیازهای مشتریان را به درآمد تبدیل می کند. “مارک بورجس”
  15. بازاریابی یعنی روایتی جالب توجه از کسب و کار خود برای جلب نظر مشتریان، شرکا، سرمایه گذاران، کارکنان و همه ی افرادی که با شرکت در تعامل هستند. این روایت شما به مشتری کمک می کند که تصمیم بگیرد آیا به محصول شما به عنوان یک کالای خوشایند نگاه کند یا از آن تصویری از یک کالای ضروری ناخوشایند در ذهن خود داشته باشد. این شیوه ی تعامل افراد با برند شما است. این در حقیقت تاثیر واقعی برند شما در آغاز ارتباط، میانه ی راه و در پایان رابطه با مشتری است. “جف کالتر”
  16. بازاریابی یعنی خشنود کردن مصرف کننده، مشتری یا کاربر با ایجاد کسب منفعت یا دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است. “استیو دیکستاین”
  17. بازاریابی، در حقیقت برندینگ، انتخاب نام، قیمت گذاری و ایجاد پلی است میان رسانه هایی که در ازای استفاده از آنها هزینه می دهیم و رسانه هایی که از آنها درآمد نیز کسب می کنیم. بازاریابی، فروش نیست. “جنی دیتریش”
  18. بازاریابی یعنی کالاهایی که مرجوع نمی شوند و مشتریانی که دوباره برای خرید محصول ما باز می گردند. “استیو داوسن”
  19. بازاریابی یعنی ایجاد ارتباط میان مشتری و محصولات، برند و کسب و کار شما به طریقی که مشتری تمایل داشته باشد محصول شما را بخرد. یا همان طور که رجیس مک کنا می گوید: بازاریابی یعنی همه چیز. ” سم دکر”
  20. بازاریابی یعنی زنجیره ای از اقدامات، تمهید روش های متداول، و فرایندی شامل خلق، برقراری ارتباط، ارائه، و نیز تبادل موارد پیشنهادی که از منظر مشتریان، ارباب رجوع، شرکای تجاری و در نگاه کلان کل جامعه دارای ارزش است. “انجمن بازاریابی آمریکا”

منبع: پرتال تبلیغات

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

نمایش وضعیت هوا با افزونه Astero وردپرس

Astero نام یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که با کمک آن می توانید وضعیت هوای شهر دلخواه ، یا شهر بازدیدکننده را با حالات گرافیکی متعدد نمایش دهید.

Astero نام یک افزونه تجاری برای وردپرس می باشد که با کمک آن می توانید وضعیت هوای شهر دلخواه ، یا شهر بازدیدکننده را با حالات گرافیکی متعدد نمایش دهید. در این افزونه قادر هستید ، به راحتی اقدام به نمایش وضعیت هوا همراه با گزینه های متعدد مانند نمایش وضعیت هوا تا هفت روز آینده ، امکان تنظیم رنگ بندی دلخواه برای نمایش و عدم بهم ریختگی در قالب وب سایت ، امکان نمایش وضعیت هوا بر اساس جستجوی کاربر اشاره نمود.

افزونه وردپرس

امکانات نمایش وضعیت هوا با افزونه Astero وردپرس نسخه ۱٫۳٫۳

  • سازگار با موبایل و تبلت (ریسپانسیو)
  • قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا تا ۷ روز آینده
  • امکان قرار دادن تصویر ثابت ، متحرک ، ویدئو در پشت زمینه وضعیت هوا
  • امکان جستجوی شهر دلخواه توسط کاربر
  • گزینه های فراوان مدیریت

این افزونه را از پرشین اسکریپت دانلود کنید.

منبع: پرتال cms و اسکریپت

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

 

 

در این پست چند تصویر جذاب به عنوان نمونه کمپین تبلیغاتی ، همراه با توضیحات خلاصه درباره محتوای آن کمپین تبلیغاتی درج کرده ام:

 

کمپین تبلیغاتی

تبلیغ خلاق یک رستوران کباب ترکی در فرانکفورت آلمان بر روی تانکر حمل سیمان

 

کمپین تبلیغاتی

تبلیغ خلاقانه پشت اتوبوس شهری برای نشان دادن عواقب اضافه وزن

 

کمپین تبلیغاتی

تبلیغ خوشبو کننده کفش

 

کمپین تبلیغاتی

طرح تبلیغات خلاقانه کاله بر روی خودروهای این برند

 

کمپین تبلیغاتی

نمونه تبلیغات خلاقانه خارجی مربوط به تبلیغ داروی ضد نفخ شکم CARBOVIG

 

برای مشاهده نمونه تبلیغات خلاقانه بیشتر به پیج ما در اینستاگرام مراجعه نمایید:

https://www.instagram.com/adsportal

  • آژانس برندینگ