آژانس برندینگ

اخبار روز در مورد برندسازی استارتاپ ها و کسب و کار های جدید

آژانس برندینگ

اخبار روز در مورد برندسازی استارتاپ ها و کسب و کار های جدید

۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توسعه کسب و کارهای ورزشی

بسیاری از مردم در سرتاسر دنیا به دنبال این هستند که کاری را انجام دهند که خالصانه عاشق آن هستند، شغلی که دوست دارند هر روز آن را بدون خستگی انجام دهند! خبر خوب اینجاست که این فقط یک رویا نیست. اغلب اوقات این موضوع باعث می شود که مردم دست به کار شوند و کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند.

برای برخی از ما این کسب و کار، ورزش است. داشتن یک بیزینس و یا راه اندازی و توسعه یک کسب و کار فقط در خدمات طراحی سایت، فشن، مواد غذایی و … خلاصه نمی شود. بلکه کسب و کارهای ورزشی هم جز همین موارد هستند. ورزش جزئی از زندگی همه ماست. فرقی نمی کند تفننی آن را دنبال می کنید یا به طور جدی پیگیر آن هستید. خب حال تصور کنید که بخشی از زندگی کاری و حرفه ای شما همان علاقه شما در زندگی روزمره باشد! جالب است نه؟ این روزها علایق شما می توانند شغل شما باشند و دیگر خبری از کارهای خشک و اداری نیست. در ادامه قصد داریم ببینیم که چطور می توانید کسب و کار ورزشی خودتان را توسعه دهید. همراه ما باشید.

 

برای راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

یک برنامه مشخص داشته باشید

اگر دقت کرده باشید در مسابقات ورزشی، قبل و در حین برگذاری مسابقه مربیان بر روی یک تخته سفید بایدها و نبایدها و همچنین خط و مشی هر نقش را کاملا با جزئیات مشخص می کنند. این اطلاعات شبیه به یک نقشه راه هستند و به بازیکنان کمک می کنند وظایف خود را به یاد بیاورند. خب، این موضوع در توسعه کسب و کارهای ورزشی هم کاملا صدق می کند، اینکه یک نقشه و برنامه دقیق داشته باشید. شما باید بتوانید به عنوان کسی که می خواهد این کسب و کار را راه اندازی کند تمامی جزئیات را مو به مو پیاده سازی کنید. از درآمد حاصل از این بیزینس گرفته تا نقش هر فرد، دخل و خرج ها، هزینه های حاشیه ای، اهداف، ماموریت ها، استراتژی های بازاریابی و پیدا کردن مخاطبین مناسب. نوشتن این نقشه به عهده شماست. پس در حین نوشتن آن تمرکز کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که هدف شما این است که همیشه از رقبای خود جلوتر باشید، پس در این راه باید خلاقیت به خرج دهید. به فکر کپی برداری از آنچه که بقیه انجام می دهند نباشید. بر روی تمامی اقدامات خود به دقت فکر کنید و سپس آن ها را عملی کنید.

 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

تبلیغات را دست کم نگیرید

واقعا هم همین طور است، شما نباید تبلیغات را دست کم بگیرید و نسبت به آن بی توجه باشید. با توجه به اینکه تعداد زیادی از کسب و کارهای ورزشی در حال فعالیت هستند این برای شما شبیه به یک رقابت است که همیشه در مرکز توجه باشید. در حالی که شما سعی می کنید مخاطبین بیشتری بدست بیاورید دیگر رقبای شما هم در تلاش برای بدست آوردن همین مخاطبین هستند! راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی یک قانون بسیار ساده و پیش پا افتاده دارد و آن این است که از همان ابتدا توجه دوستداران ورزش را جلب کنید و همیشه این توجه را بر روی کار خود متمرکز کنید. این دقیقا به قدرت تبلیغات هدفمند اشاره می کند. مطمئن شوید که محصولات و خدمات شما مرتب به گوش مخاطبین می رسند و از آن ها باخبر هستند. زمانی که در حال تبلیغات کسب و کار خود هستید همیشه منفعت کاربران را در نظر داشته باشید، زیرا کسب و کار شما به خاطر رفع نیازهای آن ها راه اندازی شده است. همیشه به آن ها یادآوری کنید که چطور می توانید زندگی شان را بهتر کنید و تغییر خوبی ایجاد کنید. با تقویت حس کنجکاوی آن ها و لذت استفاده از خدمات و محصولات خود می توانید یک تبلیغات برنده داشته باشید. راه های بسیاری برای تبلیغات موثر وجود دارد، از بیلبوردها گرفته تا تراکت ها، وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و مسابقه های محلی. اما چیزی که باید در زمان تبلیغات به آن توجه کنید طراحی مناسب است. زمانی که قصد دارید تبلیغات را شروع کنید به سراغ یک طراح خلاق و حرفه ای بروید. مطمئن شوید که لوگو شما متناسب با هویت برند شماست. در طراحی تمامی المان ها انسجام را رعایت کنید و کاربران خود را دعوت به Call to Action کنید.

 

 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

 

با قوانین آشنا شوید

زمانی که صحبت از راه اندازی یک کسب و کار می شود قوانین زیادی وارد میدان می شوند، بخصوص زمانی که صحبت از راه اندازی یک کسب و کار ورزشی می شود. فراموش نکنید که تمامی مراحل قانونی را طی کنید و حتی اگر نیاز شد امتیاز خود را به ثبت برسانید. در این مدت یک حساب تجاری باز کنید و حتی برای بیمه کسب و کار اقدام کنید. همه این موارد برای داشتن یک کسب و کار قانونی و مطمئن ضروری است. این جدی ترین بخش راه اندازی یک کسب و کار است و ممکن است همه خیلی با آن ارتباط برقرار نکنند، اما یک بخش حیاتی است، پس آن را دست کم نگیرید. اینکه قورباغه خود را در ابتدا قورت دهید خیلی بهتر است تا اینکه هیچوقت با آن روبرو نشوید!

 

 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

حواستان به تراکنش های مالی باشد

اینکه کسب و کار شما به محض راه اندازی بتواند ورودی مالی داشته باشد فقط یک رویا نیست. چطور می توان این رویا را محقق کرد؟ خب، به شرطی که شما بتوانید دخل و خرج خود را کنترل کنید و بدانید که در کدام قسمت ها سوددهی دارید و در کدامین بخش ها ضرر می کنید. زمانی که برای شناسایی این مقادیر یک برنامه مالی تنظیم کردید به فکر ابداع یک روش پرداخت باشید. روشی که در آن کمترین هزینه از سوی شما پرداخت می شود. در واقع اهدافی را الویت بندی کنید که در ابتدا هزینه چندانی ندارند. فراموش نکنید که شما یک کسب و کار نوپا هستید و تا به درآمدزایی استیبل برسید به زمان نیاز دارید. از طرفی ممکن است در ابتدای کار هزینه برخی اقدامات بیشتر برایتان تمام شود.

 

 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

 

به دنبال سرمایه باشید

خب، زمانی که ایده راه اندازی و توسعه یک کسب و کار ورزشی را تقویت کردید، سپس وقت آن است که به دنبال سرمایه باشید. زیرا ممکن است خودتان به تنهایی از پس هزینه های اولیه برنیایید. به همین خاطر پیدا کردن سرمایه گذار یکی از روش های پیشنهادی برای شروع کار است. تنها کافی است به دنبال افرادی باشید که در این حوزه فعالیت می کنند یا حداقل افرادی که در کسب و کارهای ورزشی حرفی برای گفتن دارند. وام های کسب و کار و سرمایه گذاران شخصی هم گزینه بدی نیستند.

 

توسعه کسب و کارهای ورزشی

 

 

نتیجه گیری

زمانی که مطمئن شدید رویای شما برای داشتن کسب و کار خودتان قابلیت اجرایی دارد، وقت آن است که رویه کسب و کارهای موفق را دنبال کنید و برای بهتر شدن قابلیت ها و توانایی های خود دست به کار شوید. هیچوقت یادگیری را کنار نگذارید. نگرش و کوششی که برای کسب و کار خود به خرج می دهید در درآمدزایی نتیجه می دهد. راه اندازی یک کسب و کار ورزشی ایده خوبی است، اما همیشه این را آویزه گوش خود کنید، شما تنها کسی نیستید که وارد این میدان شده اید. پس باید متمایز، خلاق و پیشرو باشید. اینکه همیشه یک قدم از رقبای خود جلو باشید امری مهم و حیاتی است. این موضوع فقط با داشتن یک ذهن بیزینسی و خلاق محقق می شود. هر چقدر محصولات و خدمات شما کیفیت بهتری داشته باشند، مشتریان بیشتری هم خواهید داشت، به همین سادگی!

 

 

منبع: کوچک

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

رنگ مناسب برای طراحی مانتو فرم اداری

برای طراحی مانتو فرم اداری می بایست به نکات خاصی توجه داشت تا بتوان ارتباط خوب و مناسبی را با برند سازمانی برقرار کرد. منظور از ارتباط مانتو اداری با برند این است که حتما می بایست به طراحی لوگوی شرکت و ترکیب رنگ آن دقت شود و اگر آن سازمان در برندسازی خود از رنگ خاصی استفاده می کند، حتما باید در طراحی مانتو فرم سازمانی نیز از همان ترکیب رنگ استفاده شود.

مانتو فرم اداری

بنابراین یکی از مهمترین مسائلی که باید در رابطه با طراحی مانتو فرم اداری رعایت شود، رنگ پارچه آن است، که می تواند به صورت یک دست از یک رنگ خاص برای طراحی مانتو فرم شرکتی استفاده شود و یا اینکه از چند رنگ می توان بهره برد. البته برخی از طراحان با ترکیب رنگ شال و روسری با مانتو اداری اقدام به تولید لباس فرم سازمانی می کنند که این نوع طراحی در حال حاضر بسیار مورد توجه آژانس های هواپیمایی برای تولید مانتو فرم آژانس هواپیمایی قرار گرفته است.

اما سوال مهم این است که چه رنگی برای مانتو فرم اداری مناسب است و به طور کلی از چه رنگی برای طراحی و تولید مانتو اداری نباید استفاده شود.

در نظرسنجی انجام شده در سال 2017 بدترین رنگ هایی که می توان در طراحی و تولید مانتو فرم شرکتی و سازمانی استفاده شود، رنگ های قرمز تیره به صورت یک دست، قهوه ای تیره، سبز یشمی و فیروزه ای است. یعنی اگر از این رنگ ها برای طراحی مانتو فرم اداری استفاده شود هرگز جلوه و زیبایی لازم را پیدا نخواهد کرد و به عنوان یک لباس فرم شرکتی نمی تواند کاربردی داشته باشد.

مانتو فرم اداری

اما حتما می خواهید بدانید که بهترین رنگ ها برای طراحی مانتو فرم اداری چه رنگ هایی است. همانطور که بارها و بارها در شرکتها و سازمانهای مختلف مشاهده کرده اید، رنگ سورمه ای یکی از پرکاربردترین و مناسب ترین رنگی است که می توان برای طراحی مانتو اداری استفاده شود.

معمولا در شرکت های آژانس هواپیمایی از رنگ سورمه ای به همراه خرج کار رنگ قرمز و یا آبی روشن استفاده می شود. البته همانطور که در ابتدای این مقاله به ان اشاره کردیم، برای طراحی لباس فرم اداری می بایست به نوع کار و فعالیت شرکت و رنگ لوگوی سازمان نیز توجه خاص داشت.

نکته مهمی که در انتهای این مطلب لازم میدانم که به آن اشاره کنم این است که بعد از طراحی مانتو فرم اداری نیاز به ست کردن مانتو اداری با شلوار اداری هست. بدین معنی که باید از ترکیبی در طراحی مانتو سازمانی با شلوار سازمانی استفاده شود که زیبا به نظر بیاید. معمولا برای اینکه لباس فرم سازمانی که از مانتو و شلوار اداری تشکیل شده است جلوه خوبی داشته باشد، از یک رنگ برای طراحی آنها استفاده می شود. و یا اینکه در یک طیف رنگی قرار خواهند گرفت.

به طور مثال برای طراحی مانتو اداری می توان از رنگ سورمه ای استفاده کرد و شلوار اداری را با رنگ آبی تیره طراحی کرد که نتیجه آن ترکیب خوبی از سورمه ای و آبی در یک نگاه خواهد شد. البته در بسیاری از شرکتها و سازمانها هم مانتو اداری و هم شلوار اداری را از یک رنگ طراحی و تولید می کنند. یعنی هم مانتو فرم و هم شلوار فرم اداری از رنگ سورمه ای و یا آبی خواهد بود. اما هرگز از مانتو اداری آبی و شلوار قرمز استفاده نمی شود. در کنار مانتو فرم سازمانی و شلوار سازمانی می توان رنگ کفش را نیز در نظر گرفت. به طور معمول از رنگ مشکی برای کفش اداری استفاده می شود.

آرا فرم تولید کننده مانتو شلوار اداری و لباس یونیفرم طی 15 سال فعالیت مستمر در طراحی و تولید مانتو فرم آرافرم و لباس اداری آرافرم و انواع لباس فرم اداری با استفاده از کادری مجرب و توانمند در بخش خدمات به مشتریان توانسته به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره، طراحی، سایزگیری، برشکاری و دوخت به استاندارد های مطلوبی برسد و رضایت و آرامش خاطر را برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

این شرکت در طی این دوران و با تولید مانتو فرم و لباس اداری و با برند مانتو اداری آرافرم توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان ها، آژانس ها، خطوط هوایی و زمینی و دریایی، بانک و بیمه ها به صورت مستقیم هرساله همکاری نماید. برخی از شرکتهایی که افتخار همکاری با آنها را داشته ایم به شرح زیر است:

بیمارستان ها:بیمارستان بهمن، بیمارستان چشم پزشکی نگاه، بیمارستان تریتا، بیمارستان نفت ماهشهر، بیمارستان کسری، بیمارستان ایرانمهر، بیمارستان مهر مشهد، بیمارستان جم، بیمارستان خاتم الانبیاء، بیمارستان خانواده اصفهان، بیمارستان عرفان، بیمارستان ارتش

شرکت های هواپیمایی:هواپیمای ماهان، هواپیمای زاگرس، هواپیمای نفت، هواپیمای قشم، هواپیمای کارون، هواپیمای کیش، هواپیمای معراج

بانک ها:بانک صادرات، بانک ملت، بانک ایران زمین، بانک دی

شرکت های خودرویی:پارس خودرو، سایپا، شرکت تعاونی ایران خودرو، شرکت ایران خودرو

شرکت های پتروشیمی:پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مرجان، پتروشیمی جم، پتروشیمی شازند، شرکت نفت عسلویه

پیشنهاد ما به شما مسئولین خرید شرکت ها ، مراجعه به سایت شرکت آرافرم جهت مشاهده محصولات و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه می باشد.

منبع: چه رنگی برای طراحی مانتو فرم اداری مناسب است؟

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

چگونه بهترین و ارزانترین لباس مجلسی (مانتو مجلسی) را تهیه کنیم

مانتو مجلسی مشکی یکی از مهمترین پوشاک هایی می باشد که مانند هر لباس مجلسی دیگری، می بایست یک عد از آن را در کمد لباس خود داشته باشید. آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از مانتو مجلسی مشکی هستید؟ آیا می دانید که برای خرید مانتو مجلسی مشکی بایستی از کجا اقدام کنید؟ از شما دعوت می نماییم که ما را تا آخر مطالب پیش روی خود همراهی کرده و اطلاعات بسیار بی نظیری را در مورد شیک ترین مانتو مشکی به دست آورید.

به نقل از وب سایت مانتو آرافرم : مانتو یکی از مهمترین و اصلی ترین پوشاک های مورد استفاده توسط بسیاری از خانم ها می باشد که امروزه توسط برندهای داخلی و خارجی طراحی و دوخته می شود و توانسته است توجه بسیاری از خانم ها را به سوی خود جذب کند. مانتوها معمولا بلندتر از بلوزها می باشد و همین امر سبب می شود که خانم ها بتواند به راحتی از این پوشاک در مراسم ها مختلف استفاده کنند. توجه داشته باشی که امروزه شما می توانید انواع بسیار متنوعی از مانتوها را در ویترین بسیاری از فروشگاه ها مشاهده کنید که از مهمترین این انواع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- مانتو مجلسی
- مانتو اسپرت
- مانتو کلاسیک
- مانتو اداری

مانتو مجلسی مشکی امروزه یکی از مهمترین و اصلی ترین مانتوهایی می باشد که امروزه هر خانم خوش سلیقه یکی از بهترین آن را در کمد لباس خود دارد تا بتواند در مواقع مورد نیاز از آن استفاده لازم را داشته باشند. در نظر داشته باشید که امروزه برندهای مختلف برای دوخت و طراحی انواع مانتو مجلسی مشکی از بهترین مدل ها و پارچه ها استفاده می کنند که از این طریق بتوانند توجه سرسخت ترین خانم ها را نیز به سوی خود جذب کنند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مدل مانتو مجلسی با گیپور و نحوه سفارش این مدل از مانتوها توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

مانتو مجلسی مشکی

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره شد، امروزه بسیاری از افراد به دنبال خرید یکی از شیک ترین انواع لباس مجلسی، سعنی مانتو مجلسی مشکی هستند که بی شک مانتو مجلسی به این رنگ از شیک ترین و زیباترین انواع مانتو های مجلسی می باشد و افراد می توانند آن را در بسیاری از مراسم ها بر تن داشته و به یکی از شیک ترین و زیباترین افراد در این زمینه تبدیل شوند. مانتو مجلسی مشکی امروزه در انواع طرح ها و مدل ها دوخته و وارد بازار می شود که خریداران می توانند با توجه به علاقه خود، یکی از بهترین این مانتوها را تهیه و خریداری کنند. در نظر داشته باشید که روز زن و مادر در پیش بوده و شما می توانید برای مادر و همسر خود یکی از شیک ترین مانتو مجلسی مشکی را انتخاب کرده و آن را تهیه کنید تا یکی از بی نظیرترین کادوها را برای مادر یا همسر خود تهیه و خریداری کرده باشید. همچنین در نظر داشته باشید که تنوع بسیار بالا از مانتو مجلسی مشکی سبب شده است که افراد در انتخاب یکی از بهترین این مدل مانتوها دچار تردید شوند و نیاز به راهنمایی برای خرید داشته باشند. شما می توانید با توجه به سایز، سن، بودجه در اختیار و پارچه مورد نظر خود یکی از بهترین و بی نظیرترین این مدل از مانتوها را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

پارچه های استفاده شده برای مانتو مجلسی مشکی

یکی از مهمترین آیتم های که ذهن بسیاری از خریداران مانتو مجلسی مشکی را به سوی خود جذب کرده است، پارچه های استفاده شده در این مدل از مانتوها می باشد که در خصوص تنوع بسیار زیادی وجود دارد شما می توانید با توجه به علاقه خود یکی از مناسب ترین آن را تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. مانتو مجلسی مشکی امروزه با استفاده از پارچه های بسیار مختلف از جمله کتان، نخ، ساتن و کرپ اشاره کرد که بی شک هر کدام از این انواع پارچه ها می تواند شیک ترین و جذاب ترین مانتو را برای شما به ارمغان آورد. همچنین در نظر داشته باشید که امروزه استفاده از ظریف کاری های مختلف بر روی مانتو از جمله نقش های برجسته ای از گل و غیره بر روی قسمت های مختلف از مانتو مشکی از دیگر مهمترین آیتم هایی می باشد که سبب شده است تا امروزه شاهد زیباترین و شیک ترین مانتوهای مجلسی به رنگ مشکی در ویترین بسیاری از مغازه های مانتو فروشی مشاهده کنیم.

 

 

مدل مانتو مجلسی با گیپور

یکی از بهترین مدل مانتو مجلسی مشکی، مدل مانتو مجلسی با گیپور می باشد که گیپور در زمان های گذشته یکی از مهمترین متریال های استفاده شده در بسیاری از لباس های مجلسی بوده است که امروزه نیز در دوخت و طراحی بسیاری از لباس ها به خصوص مانتو مجلسی مشکی نیز از آن استفاده می کنند که زیبایی به خصوصی را برای مانتوهای مجلسی بخشیده و حس خوب را برای خانم ها به ارمغان می آورد. امروزه از گیپور در قیمت ساق دست یا شانه های مانتوهای مجلسی استفاده می شود که علاوه بر داشتن زیبایی به خصوصی، خانم ها را خوش اندام تر نیز نشان دهد. شما نیز می توانید مانتو مجلسی خود را گیپوردار انتخاب کرده و آن را به راحتی در بسیاری از مراسم ها پوشیده و ازشیک ترین افراد مراسم ها باشید. استفاده از گیپور در مانتوها سبب یم شود که وزن نهایی مانتو کمتر بوده و افراد در هنگام پوشیدن آن احساس سنگینی نکنند.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

مدل مانتو مشکی برای مراسم ختم

مانتو مجلسی مشکی امروزه با داشتن تنوع مدل خود برای مراسم ختم هم مناسب می باشد به طوری که شما می توانید با خرید یکی از بی نظیرترین و شیک ترین مدل مانتو مجلسی مشکی آن را در مراسم های ختم نیز پوشیده و از این طریق نگرانی را از بابت پوشیدن لباس مناسب برای این مدل از مراسم ها نداشته باشید. شیک به نظر رسیدن خانم ها در هر مراسمی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و این حس را در خود پرورش دهید چرا که طبیعت اطراف شما آیینه ای از شما بوده به همین جهت سعی کنید در همه حال و احوال همیشه به شیک پوش و زیباتر به نظر رسیدن توجه و اهمیت زیادی را نشان دهید تا به اطرافیان و دیگران ثابت کنید از قدرت و اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

 

مانتو مجلسی مشکی برای خانم های لاغر اندام

مانتو مجلسی مشکی برای خانم ها با اندام های بسیار متفاوتی طراحی شده انده که شما نیز می توانید با توجه به وزن و تناسب اندام خود یکی از مناسب ترین این مانتوها را تهیه و بپوشید. در نظر داشته باشید که خانم های لاغری برای استفاده و پوشیدن لباس مجلسی مانند مانتو مجلسی مشکی بایستی به چند نکته توجه ویژه ای را داشته باشند که از مهمترین این موارد می توان به نکات زیر اشاره کرد:

- خانم های لاغر اندام می توانند از مانتوهای کوتاه قد مجلسی استفاده داشته باشند چرا که در این صورت لاغری آنها د چشم نبوده و وزن مناسبی را خواهند داشت. توجه داشته باشید که لباس های مشکی رنگ افراد را کمی از حد واقعی خود لاغرتر نشان می دهند به همین جهت توصیه می شود که به این نکات توجه لازم را داشته باشید.

- حتما از مانتوهایی استفاده کنید که یقه های بزرگی را داشته باشد که در این صورت لاغری شما را پنهان می کند.

- توجه داشته باشید که طرح های استفاده شده در مانتو شما از اشکال بسیار برجسته و بزرگی برخوردار باشد چرا که در این صورت می تواند اندام شما را جذاب تر از حد واقعی خود جلوه دهد.

 

 

مانتو مجلسی مشکی برای خانم های چاق اندام

همچنین در نظر داشته باشید که مانتو مجلسی مشکی برای خانم های چاق اندام نیز بسیار مناسب بوده و می توانند به راحتی یکی از بهترین و مناسب ترین مانتوهای مجلسی را انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که افراد چاق اندام برای انتخاب مانتو مجلسی مشکی مورد نظر خود بایستی به یک سری از نکات مانند خانم های لاغر اندام توجه لازم را داشته باشند که از مهمترین و اصلی ترین این موارد می توان به نکات ذیل اشاره کرد:

- ترجیحا از مانتوهای مجلسی بلند کوتاه استفاده کنید تا کمی شما را لاغرتر به نظر برساند.

- توجه داشته باشید که طرح های پارچه یا طرح های استفاده شده در مانتو حتما اشکال بسیار زیری باشند که این امر برعکس نکته مورد توجهی در انتخاب مانتو برای افراد لاغر اندام می باشد.

- مانتوهای مجلسی جلو باز و با آستین های گشاد مناسب برای افراد چاق اندام نمی باشد به همین جهت توصیه می کنیم که حتما در انتخاب و خرید مانتو مجلسی مورد نظر خود به این نکات بسیار ساده توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید یکی از بهترین و زیباترین آنها را خریداری نمایید.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

خرید مانتو مجلسی مشکی

امروزه برای خرید و تهیه مانتو مجلسی مشکی مورد نظر خود می توانید به راحتی از وب سایت های فروشگاهی اینترنتی اقدام لازم را انجام داده و یکی از بهترین و زیباترین مدل های ارائه شده را انتخاب و آن را تهیه کنید. همچنین می توانید قبل از خرید مانتو مجلسی مشکی مورد نظر خود با کارشناسان مربوطه در تماس بوده و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در خصوص انتخاب بهترین این مانتوهای مجلسی به دست آورید. در نظر داشته باشید که متخصصین در این زمینه با داشتن اطلاعات کافی می توانند در انتخاب بهترین شما را یاری کنند.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

قیمت مانتو مجلسی مشکی

یکی از مهمترین موضوعات در خرید مانتو مجلسی مشکی، قیمت این مانتوها می باشد که در خصوص این امر می توان گفت، قیمت مانتو مجلسی مشکی با توجه به سایز، جنس پارچه، طرح های استفاده شده و مدل های مختلف آن از قیمت های متفاوتی برخوردار است و شما می توانید با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و مناسب ترین آنها را با توجه به شرایط گفته شده در فوق تهیه و خریداری کنید. همچنین می توانید مانتو مجلسی بسیار ارزات قیمت و مناسبی را نیز به راحتی از همین فروشگاه تهیه و سفارش دهید.

 

لباس مجلسی و مانتو مجلسی

سفارش دوخت مانتو مجلسی مشکی

خرید مانتو مجلسی مشکی از وب سایت های فروشگاهی اینترنتی مزیت های زیادی را به دنبال دارد که یکی از اصلی ترین این مزیت ها سفارش مانتو مجلسی مشکی مورد نظرتان به توجه به مدل و جنس پارچه مورد نظرتان می باشد. شما می توانید به راحتی مدل مدنظرتان را ارائه داده و از این طریق از بهترین خیاط ها بخواهید تا مدل مانتو دلخواهتان را طراحی کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کنند. همچنین می توانید از تمام مراحل طراحی و دوخت نیز از متخصصین آن سایت عکس یا فیلم درخواست نمایید.

 

نکات مورد توجه در پوشیدن مانتو مجلسی مشکی

توجه داشته باشید که در پوشیدن مانتو مجلسی مشکی و سنت کردن این مدل از مانتو، حتما به برخی از مهمترین و اصلی ترین نکات توجه ویژه ای را داشته باشید تا از این طریق بتوانید شیک تر و دوست داشتنی تر به نظر برسید. از مهمترین نکات مورد توجه در پوشیدن مانتو مجلسی مشکی می توانید به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید:

- اگر مانتو انتخابی شما بلند می باشد حتما آن را با کفش پاشنه بلند ست نمایید تا زیبایی مانتو شما چندین برابر به نظر برسد.

- حتما به فرم بدن خود در هنگام خرید مانتو مجلسی توجه داشته باید و مانتو مناسب با فرم بدن خود را انتخاب کنید.

- شما می توانید مانتو مجلسی مشکی خود را به راحتی با هر مدل از کیف و کفش یا هر رنگی که دوست دارید ست کنید که از این امر از مهمترین مزیت های انتخاب رنگ مشکی برای مانتو مجلسی می باشد.

- توجه داشته باشید که قیمت مانتوهای مجلسی در مقایسه با دیگر مانتوها نسبتا گران بوده به همین جهت توصیه می شود که رنگ مشکی آن را انتخاب کنید تا بتوانید در بسیاری از مراسم ها بدون تکراری شدن بپوشید.

- حتما نکات مورد لازم را در هنگام شستشویی مانتو مجلسی خود را جدی بگیرید تا آسیبی به پارچه و بافت آن وارد نشود.

منبع: آرافرم

 

 

  • آژانس برندینگ
  • ۰
  • ۰

۳۰ نمونه عالی از برترین شعارهای تبلیغاتی برندهای موفق

در دنیای تبلیغات معمولا موفقیت یک کمپین به شعارش بستگی دارد. براین اساس هرچه شعار تبلیغاتی دلنشین و قوی تری داشته باشیم، شانس مان برای موفقیت بیشتر خواهد شد.

به هر حال همین کلمات هستند که مشتریان شما به یاد می سپارند. در حقیقت بسیاری از شعارهای موفق از کلمات کاملا عادی و رایج در مکالمات روزمره تشکیل شده اند. با این حال یک شعار تبلیغاتی مطلوب کاری بیشتر از صرف کنار هم گذاشتن کلمات و ترغیب مردم به صحبت پیرامون برند شما انجام می دهد. این المان تبلیغاتی متن شعار را وارد زندگی مردم می کند.

در این مقاله ۳۰ نمونه از شعارهای تبلیغاتی موفق و محبوب مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از این بررسی الگوبرداری شما در جهت طراحی شعار برندتان است.

۱- مک دونالد: “من عاشقش هستم”

شعار تبلیغاتی مک دونالد ساده، تاثیرگذار و موفقیت آمیز از کار در آمده است. شعار مشهور مک دونالد را خواننده معروف، جاستین تیمبرلیک نیز به صورت یک آهنگ منتشر کرده است.

بی تردید شعار تبلیغاتی “من عاشقش هستم” یکی از مشهورترین و با دوام ترین شعارهای برند مک دونالد به حساب می آید. این عبارت ساده به نحوی فوق العاده با ارزش های شرکت هماهنگی دارد. همچنین به راحتی در ذهن مخاطب جای می گیرد. چنین شعار تاثیرگذاری به همراه شیوه های تبلیغ بصری منحصر به فرد مک دونالد به راحتی هر مخاطبی را به خود جلب کرده و رضایت اش را به دست می آورد.

۲- KFC: “لیس زدن انگشت ها کار خوبی است”

درست به مانند رقیب اصلی KFC یعنی مک دونالد، این شعار تبلیغاتی هم پیوند نزدیکی با ارزش های برندش دارد. همچنین از نظر میزان دوام نیز شعار KFC همپای مک دونالد به حساب می آید. شعار “لیس زدن انگشت کار خوبی است” پیام واضحی را برای مخاطب دارد: مرغ های سوخاری طعم عالی دارند. در حقیقت طعم فوق العاده مرغ های KFC مزه کردن انگشت ها را به کاری خوب بدل می سازد. بی تردید این امر انتظار همه ما از یک برند در حوزه فست فود است.

۳- Subway: “تازه بخورید”

برند Subway در زمینه انتخاب شعار تبلیغاتی اش بسیار هوشمندانه عمل کرده است. براساس تحقیقات پزشکی غذای فست فود برای سلامت ما چندان خوب نیست. برهمین اساس برند Subway تلاش خود را معطوف به اتخاذ جایگاهی سالم تر قرار داده است. چنین استراتژی شعار مشهور “تازه بخورید” را خق کرد. به این ترتیب شرکت به مشتریان تازگی و سلامت محصولات اولیه ساندویچ های اش را اعلام کرد. البته این اقدام بیشتر به مثابه تعهد و تضمینی به مشتریان برداشت می شود. چنین شعاری در ترکیب با رنگ زرد و سبز لوگو شرکت یکی از موفق ترین تبلیغات تمام دوران ها را حلق کرده است.

۴- کیت کت: “استراحت کن، کیت کت بزن”

شعار تبلیغاتی مشهور برند کیت کت تصویری اضح از یک رویای فوق العاده را بازنمایی می کند: کودکانی که برای وعده غذایی شان جعبه ای پر از کیت کت دارند. بی تردید رویای کودکی همه ما داشتن کیت کت به عنوان یک وعده غذایی بود. برهمین اساس شرکت نیز از چنین آرزویی به بهترین شیوه در تبلیغات اش استفاده نموده است. این شعار در دو نوع فیزیکی و تلویزیونی به دست مخاطب رسید. در حقیقت شعار “استراحت کن، کیت کت بزن” بر روی سهولت و سادگی صرف وعده ای غذایی با کیت کت تمرکز داشت. به این ترتیب در کمترین زمان شما خوراکی خوشمزه و مقوی را میل خواهید کرد. مزیت اصلی شعار کیت کت سهولت به خاطر سپردن آن است، درست به مانند لوگو قرمز و سفید شرکت.

شعار تبلیغاتی کیت کت

۵- هاینز: “لوبیا یعنی هاینز”

شعار برند هاینز تحت عنوان “لوبیا یعنی هاینز” در بیشتر نظرخواهی ها به عنوان برترین شعار تبلیغاتی انتخاب شده است. علت چنین امری نیز کاملا روشن و ساده به نظر می رسد. در این شعار نه تنها نام برند برده می شود و عبارت به صورت کوتاه و آهنگین ادا می گردد، بلکه همچنین نام برند و محصول شرکت را در هم می آمیزد. در حقیقت شعار هاینز پیام واضحی را به صورت دلنشین به مخاطب عرضه می کند: اگر قصد خرید لوبیا پخته شده را دارید، محصول هاینز بهترین گزینه شما خواهد بود.

۶- اسکیتلز: “رنگین کمان را مزه کن”

برند اسکیتلز شعار مشهور “رنگین کمانرا مزه کن” را از سال ۱۹۹۴ مورد استفاده قرار می دهد. دلیل محبوبیت این شعار نزد شرکت و از همه مهم تر مشتریان بازنمایی ساده محصول در آن است. براین اساس شکلات ها و اسمارتیزهای اسکیتلز به طور معمول به رنگ های رنگین کمان تولید می شوند. هنر اصلی این شعار برجسته سازی این امر است. به این ترتیب از زما معرفی شعار رنگین کمان نقش مهمی در کمپین تبلیغاتی و استراتژی برندسازی اسکیتلز بازی می کند.

۷- رایس کریسپیز: “ضربه، صدا، ترکیدن”

شعار “ضربه، صدا، ترکیدن” از دهه ۳۰ میلادی تا به حال همراه برند رایس کریسپیز بوده است. این برند در زمینه تولید خوراک صبحانه برگرفته از غلات فعالیت دارد. شاید جای تعجب داشته باشد که یک شعار تبلیغاتی بیش از ۸۰ سال همراه یک برند باقی بماند. اما در مورد رایس کریسپیز شعار آنها به دلیل بازنمایی فرایند صوتی خوردن محصول صبحانه شان محبوبیت فراوانی در میان نسل های مختلف به دست آورده است. اجازه دهید به صورت واضح تر صحبت کنم. به هنگام افزودن شیر به خوراک صبحانه رایس کریسپیز دقیقا مراحل مذکور در شعار تبلیغاتی اتفاق می افتد. ابتدا صدای ضربه، سپس صداهای نامفهوم و در نهایت تق تق ترکیدن دانه های خوراک به گوش می رسد. به همین خاطر این شعار برای شرکت موفقیت بسیار زیادی به همراه داشته است.

۸- گلوله های صبحانه کلوگز: “آنها عاااالی هستند”

ببر مشهور تونی از همان شروع به تولید گلوله های صبحانه برند کلوگز به عنوان نماد تبلیغاتی آنها مورد استفاده قرار گرفته است. دلیل اصلی شهرت این ببر دوست داشتنی ادای جمله “آنها عاااالی هستند” به هنگام توصیف خوراک صبحانه شرکت کلوگز است. بی تردید وقتی مخاطب هدف شما کودکان هستند، باید ادبیات مناسب با آنها را مدنظر قرار دهید. به علاوه در معرفی محصول مان به کودکان باید برخلاف عرف رایج عمل نماییم. به این ترتیب استفاده از طیف رنگ های شاد و انیمیشن های جذاب ضروری به نظر می رسد. شعار تبلیغاتی برند کلوگز نیز دقیقا به خاطر رعایت این المان ها بیش از ۵۰ سال کنار آنها مانده است.

۹- دکتر پِپِر: “بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟”

کمپین “بدترین اتفاقی که ممکن است رخ دهد، چیست؟” در سال ۲۰۰۹ از سوی برند دکتر پِپِر، فعال در زمینه تولید نوشیدنی، معرفی شد. از آن زمان تا به حال این شعار موفقیت بسیار زیادی را برای آنها به ارمغان آورده است. بی تردید عبارت آهنگین تبلیغ این شرکت در کنار شوخی هایی که پیرامون آن درست شده نقش بسیار زیادی در این موفقیت بازی می کند. دلیل موفقیت این کمپین و شعار تبلیغاتی اش در دو نکته خلاصه می شود. نخست اینکه دکتر پِپِر به خوبی مشتریان خود را می شناسد. دوم اینکه آنها به خوبی ماهیت برندشان را مورد بررسی قرار داده اند. هر برندی که این دو المان را رعایت کند، در طراحی شعار تبلیغاتی اش موفق عمل خواهد کرد.

 

۱۰- ردبول: “این محصول به تو بال می دهد”

برند ردبول برای سال های متمادی از عبارت “این محصول به تو بال می دهد” به عنوان شعار تبلیغاتی اش استفاده کرده است. دلیل اصلی تاثیرگذاری و ثمربخشی این شعار در کنار ماندگاری طولانی اش هوشمندی آن است. براین اساس تمثیل بال حکایت از افزایش انرژی مصرف کنندگان نوشیدنی دارد. بی شک این حکایت تمثیلی تاثیرگذاری بسیاربیشتری بر روی مخاطب خواهد داشت. شعار تبلیغاتی ردبول یکی از بهترین نمونه ها برای الهام گیری در زمینه طراحی شعارهای زیبا و در عین حال تمثیلی است.

۱۱- تیپو: «با تیپو فقط OO خواهید داشت»

برند تولید چای تیپو در طول سال های گذشته شعارهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی و به کار برده است. با این حال شعار فعلی شرکت به دلیل سادگی و قابلیت به یادسپاری بالایش در چند سال اخیر گزینه اصلی تیپو محسوب می شود. عبارت OO در این شعار تبلیغاتی به معنای واکنش افراد به نوشیدن چای شرکت است. براین اساس همه مصرف کنندگان از شدت رضایت متعجب خواهند شد، این معجزه چای تیپو است.

۱۲- کارلزبرگ: «به احتمال زیاد بهترن نوشیدنی جهان»

کارلزبرگ یکی دیگر از برندهایی است که به خوبی مشتریان خود را می شناسد. براین اساس طراحی شعار تبلیغاتی «به احتمال زیاد بهترین نوشیدنی جهان» در عمل تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطب به همراه داشت. این کمپین در کنار عبارت جسورانه ای که دارد، همراه با ایده های جانبی فراوانی هم هست. به این ترتیب کارلزبرگ درس بزرگی به دیگر برندها در زمینه استفاده از ایده های جانبی داده است. به این نکته مهم توجه کنید که عبارت «به احتمال زیاد» از اطمینان ۱۰۰درصدی حکایت ندارد. یعنی شرکت آنقدر هم با اطمینان به مخاطب دستور نمی دهد. این امر حق انتخاب را برای مشتری باقی می گذارد. به عبارت دیگر، پسند نوشیدنی های کارلزبرگ بستگی به سلیقه مشتری دارد.

۱۳- تسکو: «همه کمک های کوچک»

سوپرمارکت زنجیره ای تسکو شهرت زیادی به دلیل سطح پایین قیمت محصولاتش دارد. به علاوه آنها محصولات متنوعی را نیز در اختیار خریدار قرار می دهند. براین اساس شعار «همه کمک های کوچک» به خوبی این تنوع در محصولات را تداعی می کند. به منظور فهم بهتر این شعار باید اشاره ای به سیستم راهنمایی سوپرمارکت تسکو در زمینه خرید بهینه مشتریان نیز داشته باشیم. براین اساس تیم پشتیبانی هر نوع کمکی را به مشتریان برای خرید بهتر انجام می دهد. با انتشار این شعار تبلیغاتی در نسخه های تلویزیونی و فیزیکی اکنون بسیاری از مردم آن را به یاد سپرده اند. همین عبارت سه کلمه ای برای مدت های طولانی موفقیت شرکت در زمینه بردسازی و تبلیغات را تضمین خواهد کرد.

۱۴- جان لویس: «هیچ گاه آگاهانه ارزان فروشی نمی شود»

فروشگاه بزرگ جان لویس بیشتر به خاطر کیفیت بالا و استاندارد بسیار عالی محصولاتش شناخته می شود. درست به همین دلیل شعار تبلیغاتی «هیچ گاه آگاهانه ارزان فروشی نمی شود» برای این برند بسیار خوب عمل کرده است. براین اساس شعار مذکور به مشتریان اطمینان می دهد که در این فروشگاه فقط محصولات و خدمات درجه یک به دست شان خواهد رسید. نمونه برند جان لویس یکی از بهترین شیوه ها در زمینه تبدیل از اصلی شرکت به شعار تبلیغاتی است. مزیت این شیوه باورپذیری بیشتر آن در مقایسه با سایر روش های مشابه خواهد بود.

۱۵- میبلین: «شاید او با آن به دنیا آمده، شاید هم میبلین استفاده کرده»

برند میبلین در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. به طور معمول برندهای فعال در صنعت زیبایی شعارهای تبلیغاتی بسیار جذابی دارند. در این مورد میبلین نیز دقیقا طبق این عادت عمل کرده است. کمپین «شاید او با آن به دنیا آمده…» به طور کامل در راستای توسعه و ترویج زیبایی طبیعی است. چنین کمپینی به خانم ها اعلام می کند که آنها زیبا هستند. در این میان عملکرد لوازم آرایشی فقط کمک به افزار این زیبایی خواهد بود. این شعار تبلیغاتی هوشمندانه در کنار آگهی های جذاب برای مدت ها چشم خانم ها را به خود خیره کرده بود. به واقع اکنون هم بسیاری از خانم ها محتوای این کمپین و شعار آن را به یاد دارند.

۱۶- لورئال: «چون ارزشش را داری»

لورئال یکی دیگر از برندهای آرایشی و بهداشتی است که در پی القای حس خوب به خانم ها می باشد. در حقیقت کمپین «چون ارزشش را داری» اکنون سال هاست که از سوی شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. این کمپین به مخاطب اعلام می کند که آنها ارزش مراقبت و توجه به خود را دارند. شما ارزش اینکه زیبا وجذاب تر به نظر برسید را دارید. اخیرا یک آپدیت جدید از این شعار تبلیغاتی تحت عنوان «چون ما ارزشش را داریم» روانه بازار شده است. هدف اصلی از این به روز رسانی شعار القای احساس سلبریتی بودن به افراد مشتریان لورئال عنوان شده است.

۱۷- مکس فکتور: «آرایشی از سوی طراح آرایش»

در میان برندهای فعال در زمینه تولید لوازم آرایشی مکس فکتور یکی از لوکس ترین ها به حساب می آید. شاید اظهارنظر من اندکی اغراق آمیز باشد. با این حال حداقل از شعار تبلیغاتی آنها این گونه استنباط می شود. در حقیقت با بیان اینکه طراح های آرایشی از برند مکس فکتور استفاده می کنند، نگاه مخاطب به آنها عوض خواهد شد. به این ترتیب آنها رقم زننده تفاوت ها قلمداد می شوند. این تبلیغ خلاقانه علاوه بر تلویزیون و نسخه های فیزیکی در دنیای اینترنت نیز سر و صدای زیادی به پا کرده است. به همین دلیل هنوز هم مکس فکتور از آن استفاده می کند.

۱۸- دِ بیرز:«الماسی برای همیشه»

بی شک برندی که شعار تبلیغاتی اش را از سال ۱۹۴۷ حفظ کرده اعتقاد بسیار راسخی به آن دارد. کارشناس های حوزه کسب و کار هم همیشه واکنش مناسبی نسبت به شعار مشهور این برند داشته اند. این سه کلمه جادویی «در انگلیسی چهار کلمه» در عین سادگی کیفیت بالای محصولات دِ بیرز را منعکس می کنند. در معنایی خاص این شعار تبلیغاتی معنای اصلی عشق را بیان می کند. به این ترتیب شما با تقدیم الماسی به فرد مورد علاقه تان عشق خود را به او ابراز خواهید کرد. همچنین این الماس نماد یگانگی عشق تان محسوب می شود.به این ترتیب «الماسی برای همیشه» عشق تان را جاودانه خواهد ساخت.

۱۹- نایک: «فقط انجامش بده»

بی شک شعار تبلیغاتی مشهور نایک تحت عنوان «فقط انجامش بده» یکی از بهترین شعارهای تبلیغاتی در سراسر دنیا به حساب می آید. این شعار موفق نخستین بار در سال ۱۹۸۸ رونمایی شد. از آن زمان به دلیل موفقیت و واکنش مطلوب مشتریان در همه تبلیغات نایک این شعار حضور پر رنگ دارد. در یک معنا این شعار تفاوت میان قهرمانان ورزشی و افراد عادی را از بین می برد. تاکید بر روی صرف انجام امور نیز دقیقا به همین معناست. به علاوه چنین شعاری باعث تحریک و تشویق مخاطب به انجام فعالیت های ورزشی خواهد شد. در هر صورت هدف اصلی این شعار از خانه بیرون کشیدن افراد برای ورزش است.

شعار تبلیغاتی نایک

۲۰- HSBC: «بانک محلی جهان»

بانک HSBC در سال ۱۹۹۹ به منظور نمایش عمق گستردگی کسب وکارش اقدام به استفاده از لوگویی واحد در تمام شعبه های جهانی اش کرد. البته این اقدام درست هماهنگ و همزمان با شعار تبلیغاتی جدید آنها بود: «بانک محلی جهانی» در حقیقت این شعار در عین تاکید بر روی جهانی بودن بانک HSBC بر روی خصلت محلی آن نیز پافشاری می کند. دلیل این امر هم روشن است. در واقع بانک های محلی اطمینان و حس تعلق بیشتری را در مخاطب برمی انگیزند. به طبع چنین روحیه ای در بانک های بین المللی و بزرگ یافت نمی شود.

۲۱- Ronseal: «دقیقا مطابق آنچه روی قوطی نوشته شده عمل می کند»

برند Ronseal در زمینه تولید رنگ و روغن حفظ چوب فعالیت دارد. به طور معمول ساخت وسایل وآثار هنری به شیوه دست ساز استرس و نگرانی فراوانی را به فرد منتقل می کند. دلیل این امر احساس آشفتگی ناشی از تفاوت ماحصل کارمان با ایده اصلی مان است. برند Ronseal نیز دقیقا بر روی همین نگرانی مشتریان اش دست گذاشته است. به این ترتیب شعار تبلیغاتی «دقیقا مطابق آنچه روی قوطی نوشته شده عمل می کند» اشاره به کیفیت محصولات این برند دارد. انتخاب هوشمندانه شعار تبلیغای به این برند در بازار فروش کمک فراوانی کرده است. در حقیقت رقبای Ronseal به منظور بازپس گیری سهم شان از بازار کار بسیار دشواری را پیش رو دارند. همچنین فرایند برندسازی شرکت نیز با به کارگیری شعار تبلیغاتی هوشمندانه کمترین هزینه را بر روی دست آنها می گذارد.

۲۲- Energizer: «ادامه می دهد و ادامه می دهد و ادامه می دهد»

برند Energizer در طول چند سال اخیر خود را به عنوان رهبر بازار باتری های بادوام معرفی کرده است. این حرکت جسورانه از معرفی شعار تبلیغاتی آنها تحت عنوان «آن ادامه می دهد و ادامه می دهد و ادامه می دهد» شروع شد. به این ترتیب چنین شعاری در کنار لوگو خرگوش شرکت احساس های مخاطب را در هم می آمیزد. نتیجه امر ترکیب احساس دوندگی خستگی ناپذیر و مقاومت بالای محصول در برابر اتمام شارژ است. بی تردید به عنوان یک مخاطب همه آنچه از یک باتری می خواهیم، عمر طولانی است. Energizer با شعار تبلیغاتی اش به خوبی این نیاز را پاسخ داده است.

۲۳- مستر کارت: «برای هر چیز دیگری، مستر کارت اینجاست»

شعار تبلیغاتی هوشمندانه مستر کارت پیام واضحی را به مخاطب منتقل می کند، کارت ما برای هر کاری قابل استفاده است. این شعار بی تردید بسیار ساده، قدرتمند و تاثیرگذار است. به علاوه شعار «برای هرچیزی دیگری، مستر کارت اینجاست» طیف وسیعی از مخاطب های هدف را نشانه می گیرد. چنین حرکتی از سوی مستر کارت بسیار هوشمندانه به نظر می رسد. در حقیقت آنها به جای هدف گذاری بر روی یک مخاطب، طیف وسیعی از گروه ها را مدنظر قرار داده اند.

۲۴- آئودی: «پیشرفت از طریق تکنولوژی»

شعار تبلیغاتی بدنام آئودی تحت عنوان «پیشرفت از طریق تکنولوژی» در وهله نخست با مشکلات ساختاری در زبان های مختلف مواجه است. در واقع آئودی شعار خود را به صورت آلمانی طراحی کرده است. به این ترتیب ترجمه آن به زبان های دیگر به سختی عبارت مذکور در جمله قبل را تداعی می نماید. دلیل عمده بدنامی این شعار همین دشواری ترجمه اش به حساب می آید. با این حال صرف نظر از چینن نکته ای، واکنش کارشناس ها و مخاطبان به این شعار تبلیغاتی مثبت ارزیابی می شود. دلیل این واکنش مثبت نیز کاملا واضح است: آئودی به خوبی فرآیند ساخت محصولاتی بهتر را بیان می کند. همچنین به دلیل ارائه شعارزا سوی آئودی به عنوان برندی مشهور مخاطب احساس اطمینان از کیفیت خودروی خریداری شده را خواهد داشت. نکته جالب اینکه شعار مذکور دقیقا با سیر تحول برندآئودی هماهنگ است. به این ترتیب آئودی برای دهه های متمادی برندی دارای برترین تکنولوژی به حساب می آید.

۲۵-جگوار: «ظرافت، فضا، سرعت»

شعار تبلیغاتی جگوار یکی دیگر از آن نمونه های کوتاه و موفق در دنیای کسب وکار به حساب می آید. آیا شما قادر به مشاهده عمق دقت در طراحی این شعار هستید؟ در حقیقت شعار جگوار دقیقا هرآنچه مخاطب طلب می کند، در اختیارش قرار می دهد. سه کلمه موجود در شعار جگوار به نوعی اشاره مستقیم به ویژگی های خودروهای این برند دارند. توجه داشته باشید که در طراحی شعارهای این گونه نحوه انتخاب کلمات بسیار مهم است. به این ترتیب جگوار با انتخاب کلماتی مناسب مشتریان را به خرید محصولات اش ترغیب می کند.

۲۶- زوریخ: «برای اینکه تغییرات رخ می دهند»

شرکت بیمه زوریخ در طراحی شعار تبلیغاتی اش به خوبی دلیل استفاده از بیمه را به مخاطب اش گوشزد می کند. در حقیقت شرکت به مخاطب اطمینان می دهد مادام که بیمه زوریخ را دارد به هنگام نیاز در کنارش خواهد بود. بی شک خواسته هر فردی که اقدام به بیمه خود یا اشیای ارزشمندش می کند، همین نکته کلیدی و مهم است. مزیت اصلی شعار برند زوریخ نیز اشاره به هیمن نکته کلیدی در عین سادگی و صراحت شعارش به حساب می آید. به واقع این شعار تبلیغاتی ساده، قدرتمند و کاملا در ارتباط با خدمات برند موردنظر است.

۲۷- پاناسونیک: «ایده هایی برای زندگی»

شعار تبلیغاتی برند پاناسونیک به عنوان تولیدکننده لوازم برقی بازنمای دقیق هرآنچه برندشان حول آن شکل گرفته است. براین اساس کمپین «ایده هایی برای زندگی» یک پیام واضح را به مخاطب منتقل می کند: در هر زمینه ای که نیاز به چیزی دارید، محصولات پاناسونیک بهترین گزینه ها هستند. شاید در نگاه نخست این شعار بسیار قدرتمند و خودپرستانه به نظر برسد. با این حال برندی به بزرگی پاناسونیک گاهی نیاز به خودستایی نیز دارد. در هر صورت این کمپین برای پاناسونیک و محصولات اش نتایج مفیدی به همراه داشته است.

۲۸- گوگل: «شیطان نباشید»

گوگل، غول دنیای جستجوگرهای اینترنتی، شعارهای مشهور فراوانی دارد. با این حال نمونه مدنظر ما کمتر از بقیه شناخته شده است. براین اساس کمپین «شیطان نباشید» اهداف چندگانه ای را دنبال می کرد. در ابتدا این شعار تبلیغاتی با هدف تشویق کاربران به مشارکت در فرآیند بهینه سازی جست و جو رونمایی شد. در این فرایند مشارکت کاربران به صورت در اختیار قرار دادن سوابق جست وجوی شان به همراه موقعیت مکانی به منظور نمایش نتایج هرچه بهتر به آنها تعریف می شد. همچنین گوگل با این کمپین قصد ترویج استفاده بی خطر از اینترنت را نیز داشت. مقابله با توزیع بدافزارها و شیطنت های اینترنتی هدف دوم گوگل از این کمپین را شکل می داد.

۲۹- اپل: «متفاوت فکر کن»

برند اپل عمده شهرتش را به دلیل فعالیت در زمینه گستراندن مرزهای تکنولوژی به دست آورده است. براین اساس آنها همیشه ایده های جذاب و تازه ای وارد دنیای تکنولوژی کرده اند. درست به همین دلیل شعار تبلیغاتی «متفاوت فکر کن» برای این برند موفقیت فراوانی را به همراه آورده است. پیام اصلی این شعار به شرح زیر است. با خرید محصولات اپل شما فقط کالایی را خریداری نمی کنید، بلکه نوعی سبک زندگی را انتخاب خواهید کرد. به علاوه شما در حال خرید محصولی هستید که مرزهای تکنولوژی را جا به جای کرده است.

۳۰- Superdream: «خواب های معمولی، رویاهای فوق العاده»

در نهایت به آخرین شعار تبلیغاتی این مقاله رسیده ایم. این شعار تبلیغاتی متعلق به برند ماست. برند Superdream در زمینه بازاریابی فعالیت دارد. دفترهای مرکزی خود را در انگلستان و استرالیا دایر کرده است. به طور خلاصه، این شعار تبلیغاتی بیانگر رویکرد ما نسبت به فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی است: کار و تلاش سخت تر، خلاقیت هوشمندانه و بیشتر. این روش مناسب برای پیروزی در هر رقابتی است. بی تردید هرکسی امکان استفاده از این روش را دارد.

منبع: پرتال تبلیغات

  • آژانس برندینگ